Life is just so..

Internet is back on track! No more Starbucks. ( Knock on wood ) Riktig lyx att kunna sätta på datorn så här på kvällen:) Värsta är att man blir efter med alla mail och grejs och jag är så lat på att svara just nu, när man har mkt annat att göra, men ska nog komma ikapp snart!! Kl är nu 9.15pm onsdag kväll, det började spöregna ikväll, så lite mysigt är det att höra regnet smattra:) Ska packa till Miami ikväll, så ska försöka fatta mig kort. Vad har hänt i veckan annars? Jobbade i måndags som vanligt, åkte även till gymmet på morgonen! Igår var det jobb som vanligt, slutade 6.30 på kvällen så åkte till South Bay Galleria, behövde fixa lite grejer, bara ett par saker åt mig själv, men råkade komma hem med lite extra saker för mig själv. Opps!!


Victoria Secret Bodylotion..TO die for!!! 2 ringar fick det bli också.

Ville faktiskt ha en ny bikini, så tyckte denna va lite söt!!

Bara nödvändiga saker som vanligt:)
Imorse hade jag sovmorgon, men oj va trevligt att vakna kl 7 och inte somna om. Var helt DÖD igår kväll, men de små trevliga mexikanarna börjar borra kl 7 utanför mitt fönster..ahhh, jag blir så arg varje morgon att de kokar i mig. Är fortfarande utmattad efter Mammoth, haha! fick fasen ingen sömn där och här hemma verkar de inte bli bättre..Ja jag är beroende av sömn! Fast efter detta året har jag blivit väldigt bra på att hantera lite sömn:) Sant faktiskt!!

Åkte till gymmet imorse, sen jobbade jag hela eftermiddagen och nu ikväll! Skypade förresten med min kära syster igår. Tack Em, alltid lika kul:)

Annars är det jobb som gäller i veckan, ska försöka hinna med gym varje dag, sen ska det fixas några ärenden emellan. Härligt också att vår skrivare är sönder nu när man har massa biljetter och info att skriva ut...får söka upp ngt ställe och skriva ut på istället. inte så sugen på att ägna min dyrbara fritid åt att skriva ut papper, haha för tro mig fritiden är inte stor och den är väldigt dyrbar:)
Kan verkligen inte förstå att jag åker till Miami i helgen och åker på kryssning i Karibien med pappa:) Så galet!! ( Mamma, ja kommer sakna dig massor, det vet du )

Detta får bli allt för idag, nu ska jag packa till resan så jag har det gjort. På fredag blir det au pair möte - iceskating, på lördag jobbar jag hela dagen och åker från ett party med familjen direkt till flygplatsen!!
Sen är jag GALET redo för semester!! Minns inte min sista lediga dag.

Här har ni dagens FB status, tänkte dela dagens tankar med er också:)

I just love having this amazing feeling about life! Life is just so awesome, no regrets whatsoever, and the fact that I can do whatever I want in life, feels pretty good to me!!!


Hoppas ni alla mår bra! Saknar er massor<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kommer att sakna dig massor med... men det kommer fler resor där jag kan vara med. Ha en underbar resa.



Kram mamma.

2011-03-03 @ 11:59:12
Postat av: 38:an

Vi ses i helgen!

Bullen har packat ner mig i resväskan...bara så du vet! :)



Puss

2011-03-03 @ 23:10:02
Postat av: Getingen

Ååhhh vilken fin bikini :) perfekt nu inför kryssningen! Härligt att nätet har hittat tillbaka. Man klarar sig inte utan Internet!

Ta hand om dig och ha en amazing cruise!

Miss and kiss! <3

2011-03-04 @ 22:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0