May 17th It Is!

Nu får det var nog.. Växtvärk nu? I 20 års åldern? Förra veckan hade jag Kayla..okej så där kan man inte översätta..korslutning i translation cellen. Förra veckan bad jag Kayla att sitta på mina ben för de värkte så, man kan liksom inte sitta still heller, känns precis som växtvärk och då tränade jag inte så mycket så trodde det var det, men nu har jag tränat varje dag och det känns likadant iaf!! Så får se hur stor jag är när man landar hemma, förhoppningsvis är inte västvärken på bredden..vore lite jobbigt!!
På tal om att landa..ikväll ropade Kristy på mig:
Pernilla, Waaaaa..U got ur flight home. No, this is so sad, I dont want to!! Så sprang jag dit och kollade min flight..Så nu åker jag hem 16 maj, landar i Göteborg 17 maj 18.50 allihopa:) Helt galet och läskigt!!! Kristy gav mig en kram och sa: Thank you so much for staying a little longer, I´m so glad your not just hurrying out april 19th. Känns bra att hänga lite det sista! Nu kan jag verkligen inte stanna längre än jag gjort! Nu är det max tiden!
Idag ringde min kära kära vän Alexandra som är på Hawaii nu. Åhh jag blev så glad!!! Helt underbart att få byta några ord med henne!!! Kan inte vänta att få spendera en vecka på Hawaii med henne:) Bokade precis vårt hotell på ön Kauai, kommer bli galet bra!! Imorgon måste jag ringa runt till biluthyrnings firmor och kolla om ngn kan hyra ut till under 21 år. Vi vill verkligen hyra bil!!! Men då är det så att mitt körkort givk ut i november, haha! Men DMV är ju världens undergång som skickat tillbaka mina papper hundra gånger, till slut sket jag i det!!! Mina värdföräldrar sa samma, Eh, skit samma!!! Ägna inte tid åt det!!! Men ska jag hyra bil kan jag inte visa upp ett typ 5-6 mån gammalt körkort, men de hinner inte fixa ett helt nytt så får åka dit och försöka fixa temorary förlängning...wish me luck!
Okej, nu måste jag upp och skaka benen....ska fatta mig kort..,

Gårdagen blev det bara 4 tim jobb, vilket var väldigt skönt! Tog det bara lugnt på morgonen, åkte till gymmet vid 11 tiden, väl hemma satte jag mig ute på uteplatsen i solen och läste tidningar. Dock lite kyligt, men ändå skönt att sitta ute en stund:) Började jobba kl 3, vek tvätt, städade sen kom barnen hem och det var läxor, Lacrosse träning, lagade tacos etc. Det var tisdagen och jag gick och la mig kl 9. Herregud, detta går utför, lägger mig tidigare varje dag, haha! Skulle ändå kunna ta en nap varje dag om jag hunnit, men vill inte sova bort mitt liv, vore inte så kul, haha! Då är jag hellre lite trött:)
Halva familjen är sjuk nu, så hoppas inte man är på g att få ngt. Min hals känns väldigt tjock och konstig, men annars mår jag prima!!

Idag, onsdag, började med jobb på morgonen och idag ställde jag 2 olika alarm, just in case, haha! Slutade vid 9 tiden, tog på mig löparkläderna och tog mig ut på en löprunda på The Strand. Har inte sprungit på jättelänge, så det var lite halvjobbigt, men samtidigt riktigt skönt att komma ut från gymmet:) Finns inget som slår en löprunda i Manhattan Beach. Det kommer jag minst sagt sakna! Att somna utan vågorna varje natt kommer också bli tomt. Va synd det är om mig:)
Sen svarade jag på mail, åt frukost innan jag åkte och hämtade upp Kayla från LunchBunch kl 12, sen blev det jobb i 8 tim till, så vid 8.15 tiden var jag off!! Nu kollar jag American Idol, ska väl snart förflytta mig till sängen skulle jag tro:)

Imorgon ska jag luncha med en tysk au pair som bor på samma gata som mig, aldrig träffat henne dock!! Hennes värdföräldrar är båda modeller och så snygga att det finns inte. Mörkhyade och snyggaste jag sett!!! Jag drunknade nästan när jag såg farsan på stranden i somras. De var på framsidan av tidningen EBONY ett tag sedan..galet!!! Frugan var tydligen gift med ..Kristy trodde Eddie Murphy, men hon var inte 100, iaf ngn väldigt känd! Fast nu har hon inte direkt bytt ner sig, haha! Min familj känner även en annan familj där föräldrarna är modeller. Fick syn på deras julkort ett tag sedan och han är ju känd modell: Jag har sett han massa gånger, känner igen han jätteväl!! Kristy bara: But Pernilla, no wonder, he is in like every magazine, all over europe too. Oh yeeeah:) Har aldrig sagt hej till honom dock..han har vart här flera gånger, men jag har alltid vart i en annan del av huset med kidsen. Ja huset är stort, ahha! En del av Kaylas kompisar går seriöst vilse..så jäkla kul!!!!

Nej nu får det vara bra för idag!!!
Saknar er<3


Kommentarer
Postat av: Valle

Gilla, gilla, GILLA 17 maj!!!!!

Yes vad underbart!!!!!



Nedräkningen börjar i detta NUUUUUUUUUUUUU!



Puss

2011-03-24 @ 13:12:04
Postat av: Malte

Hoppas det fixar sig. Klart du måste ha bil.

2011-04-07 @ 16:27:15
URL: http://biluthyrning-falun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0