Grand Cayman

Kvällen igår var lika bra som alltid, god middag och roliga shower:) Det var en show med gifta par, för att se hur väl de kände varandra, ungefär som en talkshow. Gud va vi skrattade Speciellt när de frågar ett av paren som vart gifta i 50 år och var ca 80 bast, vart de konstiga stället var, de vart intima, haha!
Imorse ringde klockan vid 8, fast den hörde inte ja, haha! Sov som en bebis, känns som jag tar igen flera månaders sömn nu.  Äntligen kom vi upp, åt gigantisk frukost sen far vi iväg till båten. En av båtarna som tog oss till Grand Cayman, eftersom de la i ankaret lite utanför ön.  Vi landade på ön, stekhett och sol, ca 30 grader, riktigt nice! Kollade i lite affärer, men vi drog snabbt iväg till en av beacherna. Där de flesta på båten var, ganska packat med andra ord. Grape Beach ngt hette stranden, super fin!! Så vi låg där i ett par timmar, pappa tog några bira, blev bara några smuttar för mig, ingen bira brud. Badade i det helt underbara kristallklara karibiska havet. Så underbart! Stor salthalt så ja låg där och flöt helt oberörd:)
vi smörjde in oss med 15 och 30, men ändå är mitt face och bröst rött, inte så bränt skulle jag inte säga, mer att det är brunt imorgonJ Jag har aldrig så hög faktor annars, men solen den tar här.
Vid 3.30 tiden var vi tillbaka på båten, käkade lunch och vid 4 brummade båten iväg igen. Vi spelade lite kort på balkongen, sen drog jag med farsan till gymmet. Härligt att röra lite på sig iaf!! Sen var det lite chill i hytten innan det var dags för nästa mål, middag, haha! Ikväll såg vi 2 riktigt bra shower här, en var som  Let´s Dance, båtens proffesionella dansare, sen några från båten och jury förstås.  Så fruktansvärt kul. Slutade med att en väldigt kraftig kille, som dock var riktigt grym, trillade över tjejen och han skadar typ knäet, haha! Så himla kul!! Sen var det dags för en Magic Show. En magiker från Vegas var här, riktigt grym!!

Efter det checkade vi lite karoke, lite affärer, nu är kl 11.30 och det är läggdags för oss som inte är partyanimalsJ Blir riiiiiktigt sugen på party här måste jag säga…se alla som partar som djur, blir man rätt sugen!
Inatt partade grannarna hela natten, mellan 2 och ngt, så ja vaknade faktiskt också vid 2, men somnade om, värre för pappa, så han sa till i receptionen idag. Jag gömde mig bakom väggen, haha! Fast ja förstår, pappa kan ju inte va vaken hela natten pga det. Klart de får ha fest på kvällen, det får man räkna med, pappa var ju själv vildarnas vilding på hans tid, men på natten måste man visa hänsyn, så vi får se hur det blir inatt, annars skulle vi bara ringa receptionen.
Haha, sitter här och garvar åt alla konversationer vi hör:D
Nu blir det läggdags och uppladdning inför morgonens äventyr. Först blir det gymmet på morgonen, sen lägger vi till i Cozumel, Mexico!!!! Yaaaay, exciting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0