Blake, Wanna go for a run?

Are u freakin kiddin´me? I am speechless, omg don´t even know what to say!! I almost peed my pants skulle jag vilja säga i Julia Roberts style:)
Först och främst, detta måste bli ett snabbis inlägg, eftersom det är American Idol Live 2night:) Har inte fått min TiVo än, så kollar allt live, va jobbigt för mig, haha! Otroligt bortskämd med TiVo, behöver aldirg planera livet efter tv:n kan titta preeecis när man vill, men just nu är det andra bullar. Så sjukt kul att se alla auditions, så skriver lite i varje paus här:) Galet, det var precis en brud som precis graduated från Harvard och jobbar nu i administrationen i Vita huset för Obama, hon sökte och fick ett internship där. Kul att hon har mitt drömjobb!!!! Hon kom in på Harvard, jobbar i vita huset och söker till american idol, hejja henne, haha!

Vad som har hänt sen sist? Ja du, det kan jag inte ens själv svara på. Har mest jobbat och jobbat. Fortfarande helt underbart väder här, så förösker njuta av sommaren även om jag jobbar!
Nu kom jag just på, gårdagen ägnade jag åt skype-maraton:) Skypade först med äldsta systern och systerdottern 1 tim, sen messade jag mamma och pappa och frågade efter skype, vi skulle ändå skypa i veckan, men tänkte varför inte ta alla på en gång? Skypade med päronen ett tag, alltid lika kul! Sen hade jag bara 1 kvar i familjen:) andra syrran och hon var också ledig så då blev det lite catchin´up där också! Och 4 tim av skype var avklarat!! Haha! 
Okej, sätt er till rätta för här kommer bomben! 
Igår stod jag i köket med mina värdföräldrar och min värdpappa står och retar mig och min värdmamma för vi är sådana fans av The Bachelor, som alla andra killar på denna planet förstör de alltid prgrammet med att säga ngt dumt. Sluta tänka grabbar, de är ett skit bra program, ni är bara avundsjuka att ni inte får 25 brudar att välja mellan;) Sen fortsatte diskussionen till andra tv serier och då säger Don: 
- Btw, speaking of Gossip girl..one of the characters ran by our house the other day when I was out there..some teenage girls ran after her, screaming like crazy, haha! i dont know who it was, but blond, tall, fit, cute..
- SERENA??? Or I mean Blake Lively????
Okej, där dog jag! Tjejerna hade stoppat henne, och Blake hade tagit ur sina hörlurar och stannat och pratat med dem och enligt min värdpappa var hon vädligt trevlig. Mailade sedan dessa bilder till´Kristy o Don och han sa att, Yes det var hon!!! Han sa även att hon förmodligen bor runt häromkring, han trodde hon sprang här ofta! Då började vi prata om kändisar och det är så sjukt många celebs som bor häromkring, springer förbi mitt hus jämt, en del vet man inte om, många missar man och en del känner ja kanske inte igen. Alla är så snygga här också, så man blir inte förvånad om en snygg tjej/kille löper förbi. Detta är ett skämt?? Har fortfarande inte slutat tänka på det! Blake Lively från Gossip Girl sprang förbi mitt hus. OCH JAG VAR INTE DÄR!!
Nu har jag verkligen den största anledningen till att ut å löpa oftare och längre:) Mina ögon har spärrats upp x 100 nu, celebs ögonen är vidöppna!!
Nej, detta kommer jag aldrig släppa! Var ute på The Strand och lekte med kidsen idag och jag kunde seriöst inte koncentrera mig på kiddosen, haha! Checkade in varje kotte som sprang:)
Hemma i Sverige, har vi stora fönster då vi har full koll på alla som går förbi vårt hus och då låter väl kommentarerna : Mamma, är hon gravid igen? Är det inte han som är nu i kassan på konsum?
Hahah, nästintill!!







Hon kanske kan bli min löparkompis?
Andra nyheter är att jag blir så trött på alla dessa klasser. Tog mig tid och åkte till El Camino, skulle göra test imorgon, men då måste ja betala 250 dollar för att jag inte är resident i CA. WTF? Klart ja inte tänker betala det, de andra au pairer gjorde inte det, så förstår inte varför allt går emot mig med dessa förbannade klasser. Ska försöka på Santa monica istället. WAAAA, okej precis just NU när jag skriver detta kollar jag på nyheter och då har det vart elever med pistol på El Camino och de stängde av skolan idag. Kanske va en mening med det där ändå, haha! Jag kollar nästan aldrig nyheter, vet inget om nånting därför tkr ja allt är så säkert häromkring:) Manhattan B är iof det säkraste området man kan bo i, men det räcker att åka 10 min bort så är det inte alls säkert längre.
Nej, nu stänger jag av nyheterna! Precis en som blev våldtagen i Laguna Hills under en löprunda.
Ja håller mig till American Idol och The Bachelor:)

Nu blir det snart läggdags för mig, är sinnes trött idag!

Kommentarer
Postat av: Janna

saknar dig pill pill!

2011-01-30 @ 00:49:51
Postat av: Mona

oii hva SKJER med el camino! :P

2011-02-23 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0