Boot Camp ( Kick my ass camp )

Och var exakt kom den energin från? Överdriver inte när jag säger att jag hoppat runt i mitt rum och gjort diverse hopp, moves och konstiga grejer och garvar bara av att se mig sj i spegeln. Nej, jag är inte lättroad av mig själv jag har bara sjukt mycket energi just nu och är på sådär strålande humör. Det har nog inte att göra med att jag haft en ledig dag, nej nej, inte alls! Har vart förkyld nu det senaste och börjat få ont i öronen, inte så lovande när båda barnen äter antibiotika för öroninflammation, men idag är det faktiskt bättre, riktigt skönt! Somnade runt 12.45 tiden igår, vaknade vid 7.30, somnade om och vaknade igen 11.30. Sov nästan 11 tim, så grymt skönt och jag kan fortfarande somna bara jag sluter ögonen. Guess Im fighting something som man brukar säga, ingen bra översättning på det.
Gick upp och käkade frulle i sängen faktiskt, riktigt mysigt. En nybakad bagel, inte alls fel! Sen blev det en sväng till Santa Monica idag iaf och då var det, det här med shopping igen. Vad ska man annars göra liksom? Får ju passa på det sista. Nej pappa jag har inte tillräckligt. För ovrigt älskar jag Santa Monica, shoppingen är superb och alla palmer är bara grädden på moset. Efter shoppingen cruisade jag runt i beasten med nervevad ruta, KISSFM i högtalarna, njöt av utsikten av palmer, stranden, piren med parishjulet etc. Då är livet så där riktigt bra:)



Köpte min efterlängtade kepa:) Baksidan av klänningen, tycker den va finare så:)


Riktigt nöjd med skorna faktiskt. Köpte jag med mitt presentkort från mina v-föräldrar:)



Väl hemma, blev det ett snabbt ombyte sen iväg till gymmet och herre min skapare. Första passet på boot camp. Hallå ja! Har alltid velat gå, men inte passat i mitt schema. Men nu jäklar!! JAG ÄLSKAR BOOT CAMP!! Behöver nån som kickar mitt ass, run, grab ur weights, run, faster, down on the floor. 1, 2, 3, 4...no u were resting..start over 1, 2...Waa, kutade runt i salen med en vikt i varje hand, benböj, utfall, datt i stol mot väggen förbannat länge, idioten, push ups..ja det var sjukt bra!!! sista 15 min ville jag bara dö, vi hoppade ner i plankan upp och låtsades skjuta basketskott, ner i plankan, hur länge som helst. Låt mig överleva, låt mig överleva..haha! Nej, de va sjukt bra! Gillar när de är lite militär stil på det hela:) Man åker väl inte dit för att vila heller. Om inte de finns hemma i Jkpg, då ska ja minsann inför det! Haha, då ska de dö jkpg-borna!!
Äntligen nydushad och kvällen höjpunkt är på ingång, The Bachelor, oh yeah!!
En bra dag får jag säga!

Det är ju SuperBowl weekend nu i veckan, vilket innebär slutmatchen i amerikansk fotboll. Ännu en anledning för amerikanarna att festa å dricka:) det är även  ett sk SuperBowl 5/10K race på söndag, hörde på gymmet och kollade upp det nu. På söndag kan man springa antingen 5 eller 10 km i redondo beach, kostar ca 200 kr och går till välgörenhet tror jag. Vill sååå gärna springa:) Det är 7.30 på söndagmorgon, så jäkla tidigt, alla lopp ä alltid tidigt. På lördag ska jag upp med barnen, så ja kan ju glömma sovmorgon i helgen. Ska prata med min värdmamma om det, för det ör bara vi och barnen hemma i helgen. Fatta va kul? Borde börja öva nu då kanske? haha!
Jädrar om ja inte slår mitt rekord då!!!

Här är 2 foton från festen förra helgen, som vanligtvis gömmer ja mig:) man e ju rutinerad:) Carro till vänster:)


Kramkalas!!


Nu är det dags för the Bachelor!!

STORT tack till hela familjen GÅRLIN för det fina B-day kortet!!!! Ni är för söta och ALLDELES för snälla!!!!!!!!
Tusen tack, blev så glad!!!:)


Kommentarer
Postat av: marieke

Tack Pernilla for svaret!! Kanske aterkommer igen nar jag borjat matcha! kram marieke

2011-02-03 @ 15:47:15
URL: http://maarieke.blogg.se/
Postat av: Getingen

Lycka till på söndag, kommer bli riktigt roligt (jag lovar). Man blir så taggad av allt runt omkring!



Jag älskade dina skor, sådana är riktigt heta här hemma i Sverige :) och inte tala om klänningen vad snygg och jag kan tänka mig hur snygg du är i den!



Saknar dig!

Puss och kram!

2011-02-03 @ 22:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0