Snow Creek Athletic Club

YES en dag närmare Manhattan Beach:) men en dag närmare att sova i hallen, haha! Har faktiskt vart en hyfsad dag här uppe, vilket beror på denna familje dag innan stormen bryter löst ikväll och imorgon och då är jag tillbaka i Mammoth ångesten igen.
Igår kväll blev det att rensa mailen som inte blivit rensad på ett tag, sökte ett jobb, kollade lite Bachelor och vid 10 tiden släckte jag och försökte sova, men icke. Tror seriöst att jag sov max 1 tim. Vid 12 hade jag inte somnat, vid 2 kollade jag på klockan, vid 3 kollade jag klockan...vid 4 och vid 5..kunde verkligen inte sova, och tror det berodde på altituden, jag sover alltid dåligt här första natten, när man har svårt att andas osv, men igår var värst. Dessutom var jag hungrig som en huligan också. Sen vid 7 tiden hörde man alla springa ovanför mig, bara ngn går ovanför låter det som hela huset ska rasa, haha! Så det var den natten det. Började jobba vid 9.15 och planen va att ja skulle va hemma med barnen till 1 tiden, sen åka till gymmet men de frågade om de kunde ändra planer, och visst kunde de det. Här uppe bryr ja mig inte..eller hemma säger ja iof också alltid ja, men ändå, haha! De åkte skidor med barnen hela dagen. Jag åkte till gymmet som inte va det lättaste att hitta, då gps inte hittade dit, men med lite sunt förnuft och Pernillas små hjärnceller så gick de fint:) Skit bra gym faktiskt, hade det man behövde, de hade även yoga klasser och andra klasser på dagarna, pool, 2 olika jacuzzi och ja de va riktigt bra:)
Frågade vad ett 5 dagars pass kostade och kanske inte som hittat..80 dollar för 5 dagar. Hej jag betalar 35 dollar i månaden hemma i Manhattan för gymmet där. Ett litet minirån här alltså, fast sen är det ju bara rikt folk som är på semester här uppe också, i stort sett, så it makes sence I guess. Nu är ju inte ja en av de rika, haha! Fast ja tänkte, va fasen nu slår ja till. Så ja köpte ett 5 dagars pass, men mina v-föräldrar sa ikväll att de betalar 40 dollar alltså hälften, väldigt snällt av dem!!
Så det blev 1 tim tränande, sen hoppade jag i poolen och även en liten stund i Jacuzzin efter, sjukt nice!!!

Hämtade upp Kayla kl 2 uppe i Canyon Lodge, vi åkte och köpte bröd på ett bageri, sen hämtade vi upp resten av familjen. Åkte hem, alla hade snacks, chillade lite sen hoppade familjen i vår Jacuzzi här och jag fick ta det lugnt, så läste tidning i 15 min, sen badade jag barnen, föräldrarna gick ut i 2 tim, jag lagade middag till barnen och nu har jag lagt dem. Snart kommer den första familjen också!! Buuh, sista natten i mitt egna rum, sen tänker jag nog fly till gymmet så fort jag är ledig, men bara det att man måste sova där alla går är ingen favorit. Sover dessutom piss också, men nedräkningen är i full gång:)

Idag på gymmet var det en kille som inte hade alla hästar i stallet. Han följde efter mig på 3 övningar. När jag gjorde benövningar, gjorde han grejen bredvid, när jag gjorde sit ups gick han fram och tillbaka bredvid osv. Hmm, efterhängsen? Jo tack!!

Idag hade jag och Kayla så kul i bilen, haha! Vi har verkligen samma humor..först kom det en låt och helt plötsligt börjar båda garva samtidigt åt en rolig mening de sjöng i låten:) Sen kom låten Hero med E. Inglesias, och efter varje mening han sjöng, sjöng jag efter i en ful röst..
- Would you cry?
- would you cry?
- If u saw me crying?
- If u saw me crying...osv..haha! Sen började Kayla så höll vi på så typ hela låten. kul man kan ha med en 5 åring:)

Nu kom precis den andra familjen, så var uppe och hjälpte dem och såg till så de fick lite mat, mina v-föräldrar va på väg hem nämligen. När min v-mamma kom hem nu sa hon direkt, Pernilla go to bed, go to bed, thank u so much! Omtänksamma är nog min familjs största egenskap!!!
Vilket även min riktiga familjs största egenskap också är, så grattis till mig som har de bästa familjerna E-V-E-R!

Kollade aldrig Solsidan igår, så nu ska de minsann bli lite Sunny Side här:)

En liten reminder här...Om 2 veckor ligger ja på en kryssning i karibien och lyxar till max!!! Ja de tänker ja inte sticka under stol med:)


Kommentarer
Postat av: Getingen

Kryssning i Karibien = Fedt nice!

Mammoth = mindre fedt nice!



Miss you! Puss o KRam

2011-02-23 @ 15:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0