18 hours!

18 timmar!! 18 timmar, 18 timmar. 18 timmar är vad det är. Jag har saknat denna brud i 1 helt år, snart 365 dagar och nu är det 18 timmar kvar tills jag får krama världens bästa tjej, Alexandra!! Jag förstår inte att det är sant. Imorgon får jag träffa henne, jag blir lite pirrig av att tänka på det samtidigt som jag ler från lilltån ut i nästippen. Jag vet att det kommer kännas exakt som vanligt efter några sekunder. Bara sånt jag vet och jag garvar redan av allt vi kommer garva åt:) Får se om vår humor ändrats efter 1 år, min har väl bara dragits ner lite till humor gjord för under 10 år, men de går nog fint, haha!
I 2 veckor ska jag få njuta av att umgås med världens bästa vän, avundsjuk? Det skulle jag vart om jag var du;)
2 veckor fyllda med skratt, gråt och bara massa skit roliga äventyr!!!

Allt är underkontroll inför finbesöket, rummet är städat, lakanen är nybäddade, hyllorna är dammade, outfiten är upphängd, ja allt är i sin ordning nu är det bara dags för finbesöket att anlända:)
Ska jobba 7.45 - 9.15 imorgon bitti, sen ska jag skynda till en turbokick klass kl 10.00, blir min sista träning på 2 veckor antar jag, sen hem och fixa i ordning mig själv och det sista och kl 1 bär det av mot LAX och terminal 6. Oh yeaaaaaaah!!!!!
Ska nog ta med henne till Farmers Market imorgon när hon kommer, alltid så mysigt där och en liten sightseeing i Manhattan Beach blir det nog, om hon inte vill sova såklart, jag skulle va död om jag var hon, får nog tvinga henne att ta en nap:) Sen ska jag jobba 5-7 på kvällen, ska typ bli kul nu när jag får sällskap:) Barnen kommer va blyga en stund sen kommer de typ fisa och bajsa inför henne en timma senare, haha!
På söndag har det nog blivit ändrade planer:) Jag, Aleex, Mona och Nicole ska nog hoppa fallskärm:) Så sjutk taggad!!!!!

Idag har jag jobbat hela dagen, var på gymmet en sväng, nu sover kidsen och det är lugn och ro. Haha, som Kayla sa när Parker och hans kompis lämnat huset..
Hon suckar och säger:
- ahh, peace and quiet!! Haha! Så kul, stämde så bra för de var helt vilda.

Min tanke var att va UTVILAD till Aleex kommer, va hände med det? Utbränd snarare, haha! nej men seriöst, det var nära att jag somnade när jag låg på sit ups bänken idag. Mitt i sit upsen. Inte okej! Vill sova tidigt ikväll, men det är final av Bachelor Pad som varar i 2 tim, så jag måste bara se det. haha, förlåt men det är inget man kan utesluta bara så där, vill inte få reda på vinnaren genom media imorgon.

Vet inte om det blir någon blogg imorgon, men när aleex är här kommer det förmodligen bara bli korta uppdateringar, för jag tänker inte ägna ngn tid åt denna plåtbiten när jag har min bästis här. ´No, no!!
Hoppas ni alla mår bra där hemma!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅHHHHH FRUGAN! Det pirrar till och med i min kropp för din skull när jag läser detta! Ni kommer att få det bäst! Saknar dig som en get! <3

2010-09-14 @ 07:23:32
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Janna

va o sa hejdå till alex igår kväll inan hon skulle åka, detta är inte okej!!! jag vill mee få träffa dig!! men du ha de så himla gött nu! jag vet ni kommer ha de men ändå:) tänker på er båda. Pusssspusssss

2010-09-14 @ 10:02:16
Postat av: Getingen

Skit i plåtbiten och njuuuuuuuut! åååhhhh jag är så avis på er två! Men framför allt så glad för er skull! Vilka veckor ni kommer få :) Love!

2010-09-14 @ 13:18:04
URL: http://emelieinaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0