Uggs VS bikini?

32 C - 93 F and SUNNY in Manhattan Beach today!! Inte så illa pinkat va? Jag njuter av varje solstråle jag kan få på min kropp. D vitamin gillar vi! Måste erkänna att jag njuter lite extra av att det är riktigt ruttet väder hemma i norden. Förlåt, inte alls ödmjukt av mig, men lite måste jag väl få ta åt mig av det jag får:) Det betyder inte att jag unnar er pissväder, det betyder att jag unnar mig riktigt bra väder:) Okej, det var ett riktigt konstigt påstående, haha!
Nog om det, nu ska det bli en snabb uppdatering, för ikväll måååste jag bara få en bra nattsömn eftersom jag kommer sova enstaka timmar om ens det imorgon natt. Jobbade hela dagen igår som vanligt, packade på morgonen, sen vid 6.30 tiden fick jag sluta eftersom jag hade min balettklass. Körde till Santa Monica och igår hade vi vår riktiga lärare för första gången, riktigt bra faktiskt! Hon gick så sjukt fort fram, 1,2,3 då kör vi. Så nu gör vi nästa övning, så himla gött! Eftersom jag ångrade lite att jag inte tog en högre nivå så är det skit bra att hon går fort fram. Har redan lärt mig massor som jag inte gjorde på 3 år under gymnasiet. Hur man ska tänka osv som gör allt mkt bättre och gud va de hjälpte. Tycker verkligen klassen är skit kul, för även om vissa saker är väldigt basic så kan man jobba på de enkla sakerna suuuper mkt. Vi är bara 6 i klassen så man får mkt uppmärksamhet, vilket också är bra:) Det jag inte visste var att denna delen av santa monica college är för mer äldre personer, haha! inte konstigt att jag är yngst. Fast det är inte så att det är ja och alla grandmas direkt.
Ja mycket bra klass, 1 tim och 15 min kändes som 10 min, på allvar.

Idag till min stora förvåning fick jag sluta kl 3, för min värdmamma tog barnen till deras kusiner och behövde inte min hjälp, riktigt skönt att få lite gjort. Gick till beachen 1,5 tim, packade lite, målade naglarna, skrev ut biljetter, bokade biljetter till So u think u can dance i november:) Åkte till Best buy och köpte nytt minneskort till kameran. riktigt kul att lägga 45 dollar på minneskort, fast ja är hyfsat bra på att glömma utgifterna måste jag säga:) Känns bra!
Fick min nya skydiving dvd med mina bilder och denna funkar som tur är:) Riktigt fula bilder, haha! Ska lägga upp dem nästa gång jag får tid!
Jag är rädd för att detta kan bli min sista uppdatering tills efter resan. Tar inte med min dator, så blir nog inget med det! Imorgon jobbar jag 10 tim, sen flyger jag och Nicole till Chicago kl 11.30 på kvällen. Spenderar natten på flyget men måste byta plan så blir inte mkt sömn. Framme i Vhicago vid 7 tiden på morgonen, då ska vi ut och göra chicago:) Flyger till toronto morgonen därpå, har beställt en busstur från toronto till niagarafallen, inlusive winetasting, top roof dinner och massa shit, haha! På söndagen gör vi Toronto city och tillbaka i LA på söndag kväll. Mmm, busy schedule as always!!
Det ska bli ca 5 grader och regn i toronto i helgen, en liten försmak av Sverige. Fy det ser jag inte fram emot. Jag har packat uggsen, mössa och vantar. Jag gillar mer att se bikinin och solhatten i väskan. Jag är däremot riktkigt taggad inför resan!!!

Ta hand om er alla, ha en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Getingen

Visst är det underbart med sol : ) Jag har själv jobbat på brännan idag. Hoppas ni får en helt fantastisk resa! Love you! Puss och kram

2010-11-04 @ 07:11:08
URL: http://emelieinaustralia.blogg.se/
Postat av: Agneta Gårlin

Hej Pillan! Ingen kan skriva som du, det är du BÄST på!!! Mycket annat också förstås. Njut och ta vara på tiden och solen för i Habo regnar det mest. Fast det är mysigt att tända ljus i vintermörkret. Snart är det dax att fylla 20 - massor av GRATTIS i förskott. HURRA HURRA från Agneta & Janne.

2010-11-04 @ 20:47:34
Postat av: alex

hoppas i får en underbar resa å har skitkul!!!



love U, snart eru 20!!!!!

2010-11-05 @ 00:34:19
Postat av: Valle

Låter som du kan skicka hit Uggsen och det NUUU!

Vill ha!



Ta hand om dig och simma lugnt i fallen :)

Puss

2010-11-05 @ 22:26:35
Postat av: Anonym

hej :) jag är i rematch just nu opch undara om du kan ge mig din lccs mejladress? :) Tack!!

2010-11-06 @ 22:20:18
URL: http://mlouise.blogg.se/
Postat av: isabella

behöver de en ny au pair kan de få mig hihi! jag ska nog åka nu till sommaren och hade jättegärna hamnat på något ställe med fint väder! :)

2010-11-12 @ 13:16:41
URL: http://isabellakarlstroem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0