SF pics <3

Här sitter jag och njuter av en påse nötter..det är väl ändå meningen med livet? Jag lever för nötter! Nötter & Frozen Yogurt!
Lever fortfarande i min San Francisco bubbla, kan fortfarande inte inse hur underbart bra den helgen var. Pratar med Frida varje dag och jag saknar henne och SF helt otroligt mycket!! Tittade igenom alla bilderna idag igen och jag satt med tårar i ögonen på varje bild, ni ska bara veta vilken lycka bilderna bringar! haha! Det är sant:) Vissa är väl också, hur fasen tänkte vi där? haha.

Skulle vilja lägga ut precis ALLA bilder här, men 800 bilder kommer nog ta ett tag att klicka upp, så det blir inget med det. Däremot kommer jag lägga upp måånga bilder på FB, eftersom det går mega snabbt där, så skulle ni av någon anledning vara nyfikna på att se får ni checka in dem där:) Grym roliga bilder om jag får säga de själv, haha! Ska visa några smakprov här, det är ju trots allt lill-lördag idag! ( utan inbördes ordning hehe )

Glömde säga att Justin Timberlake gästspelade på utestället..trevlig prick det där.




freeeedooom! ( mamma, visa inte för mormor, haha )


Lite windy var det allt;)


Då var man fast på Alcatraz..farligaste fångarna de kunde hitta..


"Fullt hus" spelas in i husen i bakgrunden.


Mot Alcatraz. ( Frida undra varför jag håller i linnet? )


hittade tyvärr inga störra gubbar..


- Call me / Frida. haha!


Alltid hungrig, aldrig mätt! Hugg in på picknicken nu...


Ta daaa..


rosetter? ovanligt.


Är det Discocruise så är det..haha! På med flytvästarna..


FROZEN YOGGGGGUUURT


Party in the U.S.


Efter 2 tim sömn var det dags för frulle på Stanford. Bagelibageellsisisis. Yum.


Klart man måste vara lite kulturell också.


aww. love at first sight.


Pernilla spelar gorilla på Alcatraz.


Pooor Fridoo, hahah!


trapped..


We did it:)


Åkte förbi massor av super fina ställen på discocruisen.


SF by night.








Frida - Vid nästa stoppljus hoppar du ut och ställer dig i korsningen Pernilla.
Pernilla - Okej, visst, jag gör det!
Frida - va? haha!
Mycket riktigt gjorde jag det..roligaste är dock att Frida parkerar bilen vid nästa korsning och posar..haha



Jaha ja..hej då Frida!




Så där ja, det var en liten mix av allt möjligt! Klickade bara upp lite av allt så vet knappt vad det blir, men bättre än inget. Nu fick ni ett LITET smakprov iaf:)

Dagarna har inneburit skype,jobb och plugg.Wooohooo, är helt överlycklig min bästa underbara vän Alexandra kommer hit 2 veckor i september. LYCKA för det!! Helt överlycklig!!! Nu ska det räknas ner:)
 Är äntligen klar med mina läxor inför Maryland helgen. Riktigt skönt! Idag var jag på min sista Salsa class:( Så grymt kul var det, kan inte förstå att det var sista. Inte alls kul! Kanske kan ta en till, måste räkna ihop mina credits först.
När jag kom hem idag hade Cultural Care ringt min värdmamma och frågat om vi skulle förlänga, papper börjar komma om det och ja det börjar närma sig. Jag ska bestämma mig i början av augusti, så ska grubbla ett tag till, men min värdmamma skulle ringa imorgon och fråga dem om jag kan åka hem över julen, så hon är het på gröten hon. Som jag alltid sagt innan, jag vet inte och när jag väl ska bestämma mig ska jag göra listor över både för och nackdelar m.m och jag tänker inte göra några förhastade slutsatser, men jag blir nästan lite rädd för det lutar mer åt förlängning. Opps, nu kommer jag få stryk av några personer känner jag. Nej, jag ska inte uttala mig om detta faktiskt, det håller jag för mig själv ett tag till, mycket kan förändras!

Nu ska jag bänka mig framför TV, för det vankas final i American Idol!!!! Go Lee!!
Imorgon blir det Sex and the city premiär, woho!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du haft en så grym helg. Hörs snart på skypen. ( Har raderat vissa rader i din blogg idag gissa vilka?) Kram mamma

2010-05-27 @ 11:54:57
Postat av: Valle

Kan bara instämma med ovanstående...har också raderat vissa rader i din blogg idag!!! Ledtråd: raderna mot slutet...



Annars grymma kort! Du är så söt sis!

Puss

2010-05-27 @ 12:17:55
Postat av: alleballe

underbara bilder!!!! shit va kul ni verkat haft det- så gött!! du är den snyggaste som finns oxå, glöm inte det!



snart ses vi, bara 110 dagar kvaaaaaaaaar!love you

2010-05-27 @ 13:45:10
Postat av: Erica

Tjo!



Tänkte bara höra hur du tycker att det fungerat med Cultural care, om du rekommenderar andra att man ska åka med dom eller inte? :)

Hade du mycket erfarenhet av barnpassning innan du drog iväg?



Mvh

Erica

2010-05-27 @ 21:29:30
Postat av: Michelle

Grym blogg! Hur är det att bo i USA? Ska själv åka som au pair i höst :D

2010-06-01 @ 14:50:10
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Frida

Hjärtat, jag kan faktiskt inte kolla på dessa bilder..Då saknar jag dig för mycket!

2010-06-02 @ 17:34:40
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0