320 duties..

Ville bara säga att jag lever! Nästan. Ingen tid för bloggande alls just nu och har därför inte tid att uppdatera om veckan som gått heller, men det jag kan säga är att jag jobbat 10 tim per dag ungefär, som vanligt 150 saker att göra med barnen och utanför det skrev jag klart min uppsats. Skönt att ha en del klar av läxan iaf. Har packat det mesta till San Francisco. Ringde Malin idag och vi valde kurser till Maryland helgen, ja det är 150 saker att göra på jobbet och 170 saker att göra utanför jobbet, så 320 saker blir en del. Mitt i allt har jag blivit förkyld och pga allt som är runt omkring har jag vaknat varje natt flera gånger och snurrat av olika anledningar. Inatt trodde jag att jag hade feber också, men tror inte det. Hoppas bara att det inte blir värre nu när jag ska åka.

Pratade med min värdmamma om förlängning igår, för de har fått hem papper om det och just nu har jag ingen aning. Ibland känns det som jag bestämt mig för att förlänga, ibland inte. Det som är bra och snällt är att jag behöver inte oroa mig för semester om jag förlänger, för då får jag 2 veckor att åka hem på över julen, även om jag egentligen bara får 1 veckas semester när man förlänger med 6 månader. De kanske bara drar av lönen eller ngt annat, så det är tur. För jag skulle inte förlänga om jag inte fick åka hem emellan! Då skulle jag komma hem om nästan 1 år. Det är för länge! 
Jag ska bestämma mig efter sommaren, så har fortfarande tid att tänka. Det jag vet nu är att jag saknar alla där hemma så otroligt mycket. Är inte i en stor saknar period, och den senaste månaden har varit ganska depp och en saknar period. Ingen aning om varför, men så är det! Alla är bara så otroligt omtänksamma och underbara, alla mina vänner mailar, messar hela tiden, familjen mailar, messar, skickar brev ( fick brev idag med tidningar, tuggummi, läkerol, kort ). Att ni alla är så gulliga gör saknaden värre på ett sätt, för jag påminns om hur lycklig lottad jag är att ha er alla. Det bästa är att,som ni alla säger, ni finns där när jag kommer hem och det är det viktigaste!! 
Det är konstigt det där med saknad, för jag saknar inte att vara just hemma i min stad och jag vet att jag skulle få spader efter några veckor om jag kom hem nu, men det är bara sådana där småsaker jag saknat på senaste tiden. Speciellt om barnen är som monster och slår ihjäl varandra, då vill man bara fly och undrar va fasen man gör där? 
Så hur mkt jag än älskar min värdfamilj och L.A så kommer jag alltid sakna er alla mer för varje dag som går! 
Tack för allt underbara människor!! 

Sååå, sista jobbdagen imorgon, 10 tim där också, sen åker jag till FRIDA GRUNDSTRÖM I SAN FRANCISCO!! Oh yeah, oh yeah, im exciiiiteeeed!!! Frida har riktigt grymma planer för oss i helgen:) Fredag blir nog sighseeing i SF, sen kanske musikal på kvällen, grymt kul! Lördag kanske blev någon strand och discocruise på kvällen, yihhaa!! Lite av planerna och det kommer bli hel grymt. Kommer förmodligen flytta in hos Frida efter helgen... 

Nu måste jag fortsätta med mina uppgifter som ska göras innan sovdags. Måste hinna med att se vem som åker ut från topp 3 i American Idol också, haha! Vet inte om det går hemma nu, men checka in denna killen. Från gårdagens avsnitt...

http://www.youtube.com/watch?v=Te42ioevqnI

STORT GRATTIS till världens finaste syster som fyller hela 30 vårar idag..Sisi, trea nolla..
Hur känns det att vara hetaste 30 åringen och snyggaste MILFEN? Bra antar jag:) 
SAKNAR DIG!! GRATTIS!!!  Syrran och fästmannen Mickey Mouse förra sommaren, när Joline bára var ett litet plommon i magen!



Puss till er alla!!!


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

killen är grym! det roligaste var dock att se Ellen sitta där, känns lite fel, haha

2010-05-20 @ 18:36:32
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Valle

Oj, det där kortet hade jag glömt bort!

Tack för grattishälsningen sötnos, ha nu en grym helg!



Love you!

Puss

2010-05-21 @ 09:35:37
Postat av: Valle

Oj, det där kortet hade jag glömt bort!

Tack sötnos för grattishälsningen, ha nu en grym helg och ta hand om dig!



Puss, love you!

2010-05-21 @ 09:38:02
Postat av: sofie

Hejsan! Jag funderar på att åka som au pair i höst. Undrar om man hade kunnat få din mailadress och höra lte med dig hur du har det :)



Sofie

2010-05-23 @ 23:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0