12 h left..

Exakt 12 tim kvar tills planer lyfter!! 10.35 imorgon förmiddag lämnar jag Manhattan Beach för San Francisco och Frida Grundström!! :) Lycka kallas det!! Pratade precis med henne i telefon och hela vår bakgrund är lite halv lustig, vi bor i samma hemstad, träffades aldrig hemma. Har träffats en gång innan och det var i L.A, haha! Men, är man jönköpingsbor så är man, som en enda stor familj, haha! Hursomhelst, ska bli helt underbart att träffa henne och jag är säker på att helgen kommer bli gryyym!!

Dagen har gått åt till manikyr, jobb, löptur ( som jag ångrar, eftersom jag knappt kan prata ikväll, haha ) jobb igen och jobbar fortfarande, fast de små liven sover! Nu är packan väskad och jag ville bara lämna ett sista spår om planet måste nödlanda på en öde ö och jag inte kan uppdatera på ett tag!

Kortaste inlägget i pilly.blogg.se´s historia!!!
Hoppas ni får en underbar helg, för det ska jag iaf se till att få!


Kommentarer
Postat av: Getingen

Ha en helt underbar helg i San Francisco!!! ha ha det var verkligen det kortaste inlägget ever. Men alltid lika roligt när du skriver något :) Ta hand om dig! Love love! Puss och kram!

2010-05-21 @ 08:41:17
Postat av: alex

ha det så jättebra min älskade vän. sen skypar vi!!!!



lev livet, jiiihhaaaaaaaaaaaaaaaaaa. PUSS, pill i rumpan

2010-05-21 @ 11:06:50
Postat av: Lollo ♥

haha tänkte preics skriva att det var nog det kortaste inlägget du någonsin gjort xD visste inte du var kapabel till det ;)

2010-05-21 @ 12:12:08
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Tinde

packan väskad! haha.. ha det så himla kul!!

2010-05-21 @ 13:06:58
URL: http://tindes.se
Postat av: Mamma

Ha en underbar helg och njuuuuuut men var bara rädd om dig. Puss från din lilla mamma.

2010-05-21 @ 15:39:26
Postat av: Mona

have a FABOLOUS weekend in SF sweetie!!! and i want to see you SOON! i miss my favorite swede!!<3

2010-05-21 @ 18:19:16
URL: http://monascalifornia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0