Torsdagsmys.

Då var man nytränad,nyduschad,nyskrubbad och sitter uppkurad i min favvo morgonrock och tittar American Idol:) Torsdagsmys helt enkelt!
Imorse gav min värdmamma mig sovmorgon även om det inte var tänkt så och jag har sagt det förr och jag säger det igen vad vore livet utan sovmorgon? Jag sov minst 10 tim och när jag vaknade var jag precis lika trött som när jag somnade, haha! Det jag vill få fram är att det var en välbehövd sovmorgon:)

Igår var jag hemma hela dagen pga vård av sjukt barn. Tog hand om Parker i ca 7 tim, riktigt mysigt när han hade spysjukan. Han hade dock slutat spy och kände sig mycket bättre, men jag var inte jätte sugen på att bli sjuk! Än så länge är jag frisk iaf:)
Idag har vart en riktigt bra dag med de små liven. Hämtade Parker från skolan, tog sedan ut barnen på The Strand och ritade med kritor, hoppade hage och hade oss. Efter det tog barnen sina scooters och jag dubbelvagnen och vi begav oss mot Jamba Juice. Satte oss med varsinn smoothie och hade det mysigt. Träffade Parkers kompis så vi gick till Metlox och lekte i minst 1 tim. Metlox ligger mitt i Manhattan Beach, massa mysiga restaurangen, i mitten finns en vattenfontän för barnen, uteplatser med träd som har små lyktor. Det är allmänt mysigt och jag går mer än gärna dit med barnen! De springer runt som galningar och jag tittar på och spanar på folk, haha! Sån skillnad när barnen har andra kompisar att leka med annars är det alltid jag som måste vara monster och jaga dem, haha!
På väg till piren tittar två tjejer på mig och säger:
- Ahh, I like your jacket, its so cute.
- Ehh, Thanks!
- Wow, is it your kids, because you look great?
- No, they are not mine, haha!
- Okay, that makes us feel better, haha.
- Haha, im only 19 so they are not mine.
- Im 3,5 skriker Kayla..aaaand I got a haircut...barn säger vad som helst och när som helst! Älskar det:)


Har fått många förfrågningar det senaste om jag är mamma eller syster..eh, babysitter! haha!
Ska dessutom börja ta på mig min H&M jacka mer för av någon konstig anledning börjar folk prata med mig pga jackan när jag bär den..så börja använda den lite mer kanske? :)

När vi går förbi alla klädaffärer på Manhattan Beach Blvd idag utbrister Kayla:
- Woow, Pernilla look at that dress, its soo beautiful!!!
I samma stund går en riktig hunk förbi och börjar as garva åt Kayla, haha!


Gick sedan längst ut på piren där det är ett aquarium med allt från sjöstjärnor till hajar..Faktiskt riktigt kul! Fiskarna är så otroligt fula att man inte kan låta bli att skratta.
Efter det började det gå mot dinnertime, så vi började ta oss hemåt igen! Slutade 5.30 idag, men har haft en riktigt bra dag med kidsen idag:)

Hoppas ni alla mår bra!!!

Avslutningsvis en bild som är en äkta CA bild för mig. Tagen från cykelturen i tisdags:)


Kommentarer
Postat av: Getingen

Förstår att folk stannar och pratar med dig snyggo! ;)vem skulle inte vilja göra det :)själv får man väl på sin höjd någon förfrågning om vägbeskrivning... Pussar <3

2010-03-26 @ 16:09:47
Postat av: Loppan

Vet inte om jag ska skratta eller gråta . Bilden gör min svag. Där ska jag ju sitta och lipa och vänta påatt ryan kommer och hämtar mig !!!



Alla vill ha din Pillan, dom tror du e värsta MILFEN :D



<3

2010-03-26 @ 23:40:41
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0