SIX FLAGS!!!!

( skrev världens uppdatering på ca 1 tim igår och självklart gick det inte publicera och 1/10 fanns kvar,nu kommer jag inte ens ihåg vad jag skrev, så nu får det bli en liten update. Himla skit! )

Ja det var då det sjukaste, här sitter man förmodligen 534 hjärnceller fattigare efter att blivit omtumlad om och om igen i ca 7 tim. Awesome? Det är bara förnamnet för att beskriva Six Flags, det finns inte ord!! Först och främst jag älskar åkattraktioner, blir galen bara jag ser Lisebergs skylten, men shit Liseberg är för chickens:)
Jag Sofia och Nathalie åkte mot Magic Mountains igår morse och rullade in perfekt 10 min innan öppning. Grymt jobbat av oss:) Alla startade dagen med en banan i magen i hopp om att det skulle minska spyrisken, haha! Tydligen hjälpte det, för det blev inga spyor alls! ( Från oss iaf )
Kostade 55 dollar för en dag och nu har vi årspass också, Nice!! Det bästa med hela dagen var att det inte alls var mycket folk, förra söndagen hade det vart 2 timmars väntan till nästan alla attraktioner, men vi väntade som längst 20 min, men för det mesta var det bara att gå in och vänta några min. Kan inte bli bättre!! 
I detta landet har jag inga hämningar längre, man är Yes man rakt igenom:) Nu får ni inte tolka det fel, vad som helst gör jag väl inte, bara bra saker:) 
Vi sprang runt som galingar och åkte precis allt, alla värstingar. Nathalie var dock en liten chicken ibland, men hon var en väldigt bra väskhållare åt mig och Sofia! Tack, haha! 

Efter man åkt en del attraktioner hade man ingen aning om hur man åkte, upp ner, bakåt, framåt..man bara hängde på, haha! Är så otroligt svårt att fånga hur stort och coolt allt är på bild, men lite pics ska jag försöka ge er!! Grymt var det iaf:) 
När vi stod i kön till X2 som blev min favorit kom alla åkandes in helt allvarliga och såg seriöst helt förstörda ut..Varför skrattar ingen undrade jag och Sofia? Man satt i en stol och tippades bakåt och åkte baklänges och jag såg ingen som kom tillbaka i stolen som log, haha! 
När det var vår tur tittade en pappa på oss, skakade på huvudet och sa:
- Good luck och gick därifrån halvt döende.
Jaha tänkte jag och Sofia vad ger vi oss in på nu. Det verkar inte speciellt roande det här..
När stolen tippades baklänges måste jag erkänna att jag hade lite smått panik. Kunde inte tänka på annat än allas vettskrämda face som kom tillbaka, haha!
När man väl åkte, snurrade stolen hej vilt samtidigt som man åkte upp, ner, bakåt, framåt, mitt i allt kommer det kanoner med eld när man hängde där upp och ner..Hur kul som helst, men helt galen!!! Jag förstod ansiktsuttrycken nu kan jag säga, såg nog precis likadan ut. När man kom tillbaka kändes det som högra och vänstra, lilla och stora hjärnhalvan och blandats ihop till en stor klump. Fast det var det värt:D
Trots omtumlande hjärnceller blev det min favorit!!!

Så frustrerande att nästan allt försvann jag skrev, nu kommer jag inte ihåg. Ska bjuda på lite pics iaf!















Hel omöjligt att fånga på bild, nu ser de helt mesiga ut. Va tråkigt! Ni får åka dit helt enkelt:)

Idag är det en väldigt busy dag kan jag lova. Är lite små stressad nu, åker till Palm Springs imorgon och kommer tillbaka söndag förhoppningsvis och på måndag vid 12 kommer min familj hit!!!!! Har massor att fixa med innan de kommer hit så min To do lista är uppe i minst 30 saker och jag har prickat av 1, haha! Idag kommer jag alltså springa runt som en liten iller på alla ärrenden. ( Pediykyr är ju definitivt något man måste göra också, haha )
Jag är dock överlycklig att familjen kommer hit, så vad är då en stressig dag?
Nu ska jag Skypa med min älskade syster som tyvärr inte kommer hit om 1 vecka pga att hon precis blivit en stolt mamma:) Hade gjort vad som helst för att få träffa henne nästa vecka, men det går fort! Snart står vi där och kramas sis <3

Igår var det inte mycket mer än jobb, gym och jag körde ner till Long Beach och träffade en ny svensk au pair. Alltid lika trevligt! Hade vart ännu trevligare om det inte tagit 50 min på freewayen.
Innan min dag börjar ska jag bjuda på Kaylas roliga kommentar från igår:
Vi lekte gömma ägg, vilket innebär att man turas om och gömma ett ägg och den andra leter. Inte svårare än så, haha! Jag lyckades lära henne fågel, fisk eller mittemellan som hon faktiskt förstod och använde sig av sen. När hon närmade sig ägget sa ja, Ohh Kayla its warm, its hot, its hot. Ni vet som man gör när det bränns, haha! Förklarade för henne och trodde hon förstod.

Kayla går runt och letar, närmar sig ägget..
Pernilla - Ohh, Kayla its hot, now its really hot..
Kayla - But Pernilla, it doesnt feel very hot here..( älskar hur hon säger Pernilla, så sjukt kul )
Hahaha, söta unge!!
Hon förstod faktiskt sen:)


Igår bokade jag flyg till San Francisco:) Yihhaaa! Nu är det spikat. Den 21 maj anländer jag! Kommer bli så grymt Frida!!!!

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Frida

JAAAAAAAAAAAAA!! Fy vad jag är glad nu! Plötsligt känns 4 timmar kvar på jobbet som ingenting! Vilken tid kommer du? :) <3

2010-03-31 @ 01:45:03
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Getingen

Å Kayla är ju för söt, ska bli så kul å träffa barnen :)



Finns ju bara ett ord att säga om Six Flags.....WOOOW!!! as coolt! grymme att du åkte allt med!

Puss och kram!

2010-03-31 @ 23:10:59
Postat av: mimmi

Jag älskar six flags :D

2010-04-01 @ 03:03:40
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0