Drammö? Dömmra? Dmörma?

Tack alla för kommentarer och mail angående mitt beslut! Kännd så mycket bättre ska ni veta, dock inte lättare men det hjälper att ha allas stöd:)
Sitter här och funderar på vart min kära syster befinner sig just nu, kanske någonstans i luften över Asien, hoppas iaf allt går bra.
Hur har min tisdag som även var min lediga dag spenderats?
Jo, vaknade av att klockan ringde 11.15, checkade mail och gjorde mig i ordning. Planerna var att möta upp Louise på Farmers Market och köpa lite goda grejer och luncha på beachen eller i en park men nej, det var fasen skit kallt här idag. Ni som befinner er i Sverige har det mycket varmare, vilken skam. Men bara 2 dagar kvar sen börjar sommaren säger de, haha! 1 juli då är det sommar på riktigt här. Det är inte riktigt som i Sverige att man aldrig vet om sommaren kommer eller inte, här bara kommer den. Inte idag dock. Mötte iaf upp Louise och käkade Brunch på mitt nya favvo ställe, yum! Åkte sedan hem till mig och satte och och snick snackade i 1,5 på min uteplats. Alltid lika trevligt:) Kl 4 var det dags för henne att börja jobba och jag begav mig istället till gymmet. Usch var så fruktansvärt otaggad idag, att jag nästan ville vända när jag kommit fram, men lite exercise blev det allt och nu är jag hemma. Både Mona och Nicole är borta denna veckan och Louise jobbar så det blir Pernilla mys ikväll.

Idag när vi precis lämnat Farmers Market ringer min värdmamma:
- Hi, Pernilla, the kids really want to say hi to you.
- Eh, where are you? at Farmers market?
- Yes, they saw you and your friend there, but I were paying so we couldnt run after you.
- Oh, sorry, I didnt see you guys.
- No worries, C u later:)

Så gulliga är de, träffade Kayla hemma ca 30 min efter och hon hade tydligen blivit väldigt upprörd för hon inte fick träffa mig. Sen kom Parker springande, heeej, we saw you at Farmers Market today:)
Parker sa att han såg mig och min kompis hålla handen,haha. Nja jag tror inte det..Jo det gjorde ni. Nej det gjorde vi inte..Jo det gjorde ni..hmm, okej det kan han få tro då..Då sa min värdmamma att hon berättade för Parker att det är ett europeisk sätt, att man håller hand med sina kompisar.
Hmm, jag gör inte det jätte ofta med mina kompisar, men det är okej. haha! Hursomhelst så höll vi inte handen:)

Väl hemma idag hade städerskan städat hela mitt rum, för det ska nog va några gäster som ska bo här i helgen och herregud, visst det är väldigt rent men jag fick nog ägna 20 min åt att omorganisera allt. Hon flyttar ju runt på grejerna hit och dit, haha!
Kolla bara på det här, fick mig ett gott skratt:)
Fick dessa bokstäverna av mamma i julklapp som brukar stå på min TV. Hmm, ser ni var det står?
Haha, Hon gjorde ett tappert försök. DRAMMÖ ( med upp o nedvänt Ö ) = DRÖMMA.



Här kommer lite andra pics från dagen.

Njuter av utsikten från min uteplats:) Varmt det ser ut va?






Haha, denna bilden är till min kära mamma. Hon retar alltid mig för att jag är skadad och alltid står i 1:a position, och jag antar att det stämmer. Hade nämligen ingen aning om att L tog kort här, haha.




Det var väl allt för idag. Eller nu kom jag på en kul sak som jag glömt berätta. När vi hade Beach party på stranden förra veckan så kom 2 livvakter fram när vi serverade tårta och frågade hur länge vi skulle stanna för de ville va kvar så länge vi va där, väldigt snällt. Min värdmamma ska alltid bjuda in alla och va så social så hon frågar killarna om de vill ha tårta, haha.
När de går ropar hon: Är det säkert att ni inte ska ha lite tårta? haha. Nej tack svarar grabbarna.
Då kommer mina värdpappa och asgarvar. Kristy, så typiskt dig.. Då skämtar min v-pappa och säger..
Don - Eh, guys, want some cake or my au pairs phonenumber? HAHA.
Då berättar Don att Kristy gjordt det förr, haha! Så kul:)

Hörde att Skansen börjar ikväll! Åh Svensk sommar med allsång..det är väl inget som slår det <3
Enjoy! Får nog bli lite SVT play emellanåt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att du aldrig glömmer första possition!!! Ha det så bra idag. Många pussar från din evigt unga mamma....

2010-06-30 @ 12:04:04
Postat av: aleex

haha, sluta upp m de där med baletten, har jag ju sagt till dig!!! ;)



nääästan lika bra som min uteplats. haha noooooooot!



Puss din evigt unga bästis

2010-07-01 @ 12:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0