Battle L.A

Kan fortfarande int sluta tänka på bungeen, vill bara göra det igen och igen och åter igen! Så grymt! Idag har jag och Nicole lagt över alla videor på datorn och kollat också och då blir man ändå mer sugen:) Måste på ngt sätt försöka ladda upp filmerna här, vet inte hur dock. Om någon vet får nu hemskt gärna säga till!! 
Så hur har tisdagen spenderats i L.A? Jo, jag var ledig vilket alltid är uppskattat:) Gick upp och gjorde mig i ordning kl 9 för att ta cykeln och möta upp Nicole och Mona i downtown Manhattan Beach och käka frulle på Koffe Kart. Riktigt mysigt ställe och gott dessutom! Omelett med keso och muffins! Yum! Ni tycker säkert det ser skit äckligt ut bara för det, haha!

 

Efter detta var planen att cykla vidare till Redondo beach och börja vår OC-STALKING. Som jag sagt innan har vi en karta över vart säkert 100 av OC scenerna spelas in så vårt mission är att besöka alla och ta kort på dem:) Vi hann tyvärr inte till Redondo eftersom Mona började jobba men vi cyklade till Hermosa och tog lite bilder på 3 olika ställen där O.C spelas in, bla affären där Trey snor en klocka, kommer ni ihåg?
Mona har de bilderna så det blir en annan gång. Gick även in på ett nytt Frozen Yogurt ställe och tog massa samples och gick utan att köpa något, inte riktigt nöjda, vi börjar bli finsmakare nu, haha! Det blev en liten på Lotus istället. Yum! Usch dessa tjejer är inte bra för mig...så mycket ätande dessa dagar, haha! Skönt att skylla på någon annan:)



Manhattan Beach Blvd.


Yes, det var en riktigt bra start på dagen! Jag och Nicole fortsatte sedan hem till mig för att mecka med bilder och videos från Bungeen, gick inte så bra så bestämde oss för att åka hem till henne och fortsätta mecka i hennes dator. En sväng på Target emellan sen vidare till henne, jag åkte hem och bytte bil med min värdmamma kom tillbaka till Nicole och då måste hon tyvärr börja jobba direkt för hennes värdmamma fått " förhinder" ( eller inte ). Stackars Nicole!!
Jag åkte vidare mot Sout Bay Galleria och shoppade loss lite. Alldeles förlängesedan jag shoppade nu så det var dags:) Så nöjd över min nya Roxy väska, love at first sight!!





Efter lite shopping, blev det ännu en sväng till Target för att köpa födelsedags present till min värdpappa som fyller år imorgon. Riktigt nöjd med presenten får jag säga. Köpte boken Outliers, hört talas om den? Jätte känd här iaf och handlar om varför vissa lyckas, tex varför Bill Gates blev så framgångsrik som han blev, varför nästan alla proffshockey spelare är födda i janurai, typ sådana saker. Skit cool bok, ska själv läsa den:) Hoppas han gillar den, sen köpte jag även klart presenter till Parker som fyller på söndag!
Alltid är det något!

Väl hemma gav jag mig ut på en springtur och ohh yeah inte visste jag att jag satt inne med den energin. Recepten kanske är att äta en FY per dag, haha! Var riktigt sugen på att springa så gav mig ut och energin fanns där och jag sprang i 50 min, non stop! Tror det var ca 7-8 kilometer. Inte så snabbt, men jag är riktigt nöjd:)

Okej nu kommer det coola. Det var en filminspelning är någon slags filmning på stranden rakt utanför vårt hus i eftermiddag/kväll så mina v-päron tyckte jag skulle "låtsas" springa förbi, haha!
Efter jag sprungit klart hade jag bikinin under och hoppade rakt ut i det blå. Åh ni fattar inte hur skönt det är!!! Vattnet är helt underbart skönt och så grymt kul i vågorna, jag kan va där i evigheter! Gick lite åt sidan för filminspelningen men badade ändå ganska nära, man såg allt som hände. T.ex ett gäng killar i arme killar som sprang runt. Action, Action och allt var de skrek:)
På vägen tillbaka till mitt hus frågade jag en snubbe var de filmade och då var det en filminspelning till en film som kommer ut i februari nästa år och heter Battle L.A. Sååå coolt! Kan inte vänta att se den, tänk så ser man mitt huvud i vågorna när de springer där, haha! Kanske inte så troligt men hursomhelst så när jag ser den scenen så vet jag att jag är 30 meter bort. Jag tycker iaf det är COOLT!

Hann ta en bild från min balkong precis när de packar ihop, men bevis ändå:) Till vänster badade jag, haha!


Resten av kvällen spenderades i mitt rum, med tacos och so you think u can dance och nu lite dator som vanligt!
Det var allt för denna dagen:) Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: marléne

Hej, jag ville bara säga att du har en jättebra blogg som jag läser!

2010-06-24 @ 10:59:48
Postat av: Emmi

Om duvill lägga upp videos ska du skaffa dig ett youtube konto, det är det lättaste sättet att ladda upp där för att sedan bara klistra in en kod i din blogg som ger dig videoinlägget direkt på bloggen :D



OCH DUUU!!! i slutet på september har jag och mina vänenr planerat att roadtrippa i cali, du kan ju bereda dig på att träffa mig i krokarna :D

2010-06-24 @ 20:54:00
URL: http://kattmedfnatt.blogg.se/
Postat av: Getingen

Wohoo...OC-stalking, förstår att ni vill besöka allt platserna. AVIS!!

Ha ha jag får väl typ stalka alla Doktorn kan komma ställerna i Australien :)

Ta hand om dig! Kram!



Din blogg ÄGER ;)

2010-06-24 @ 23:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0