Tack världens bästa vänner<3

Hej jag heter Pernilla och jag är den mest flexibla personen ni känner. Haha, måste peppa mig själv lite:) Min värdmamma har dock tackat mig hela veckan för att vara flexibel, så jag tänker ta åt mig den kommentaren! Mer om det snart..
Somnade vid 2 tiden igår natt efter ett pratat med en kompis på MSN, vilket var jätte kul, vaknade dock lite då och då inatt och imorse, men gick efter många snoozningar gick jag upp vid 11.30 tiden tror jag. Gillar vi:) Slängde in mina gigantiska lakan i tvätten eftersom jag lämnar över mitt rum till några andra gäster i 3 nätter. Kollar på Ellen Degeneres show och har precis avslutat min frukost så knackar det på dörren och Kayla och Parker kommer in och ger mig en stor ryggsäck!!
- This is for you:)
- For me? Why?
- Ehh, we dont know..haha! Ask mommy:)
Kramade om dem och gick ner till Kristy ( I trappan frågar Parker, Eh Pernilla do u still have your PJ on? Eh, yes sort of, haha. Why? Ehm, cuz I havent got dressed yet. Oh yeah, cuz you slept until like 10 or something probably. Eh yes, haha ) Han är för rolig ibland!
Kommer ner till Kristy och hon förklarar att hon tyckte jag behövde en ryggsäck när jag är ute på alla mina äventyr:) Dessutom är den rosa så hon var bara tvungen att köpa den till mig sa hon! Blev verkligen hur glad som helst och hon låter mig inte betala så det är väl bara att tacka och ta emot nu antar jag:)
Grymt märke och lite surfinspirerad, me like! Gillar den mer i verkligheten ser jag nu, haha! Ser lite ut som första skolväskan på bilden. Skit bra fack, gjord för att ha dator i, ipod m.m. Dessutom är det som kuddar i ryggen:)
Nu blir det äventyr kan jag lova!!


Tänkte ut och springa idag, men jag hade inte ens 1% lust för det, ibland måste man tvinga sig till det, ibland måste man bara skita i det, vilket jag gjorde idag! Åkte till Blockbuster och lämnade tillbaka filmer, åkte sedan till Target och shoppade lite:) Svårt att se, men 2 klänningar, ett par spets leggings plus en klänning i froté material att ha på beachen/poolen, sen lite annat smått och gått!!



Började sedan jobba kl 2.30. Tog kidsen till Karate, Kayla till en klass som var inställd, så vi lekte i parken 1 tim innan vi hämtade upp Parker och Ethan på Karate, hem och lagade middag till kidsen, badade barnen sen var det bedtime vilket inte var så smärtfritt ikväll. Kayla var övertrött och började storlipa över att jag valde fel bok. Vi hade bara tid för 1 bok och de kunde inte enas så då tog jag en. Då började hon gallskrika och jag är så sjukt trött på att hon börjar lipa hela tiden och använder det för att få som hon vill. Det är inte okej, så hon kan glömma att jag tänkte ge mig. Parker är alltid så snäll och får stå ut med att hon oftast får som hon vill, så jag sa att om hon ville läsa bok var det den som gällde. Gallskrek ännu mer så slutade med att jag la henne i sängen och la mig nedanför hennes säng och sa att nu ligger jag här tills du somnat och slöt ögonen. Hon skrek väl i 3 minuter sen hörde jag hur hon kollade ner på mig och såg att jag "sov räv" så somnade hon kort efter.
Fick lite dåligt samvete att hon somnade ledsen men hon har nog glömt det imorgon förhoppningsvis, hehe!
Läste för Parker en stund sen sov de små kidsen!!
Ikväll har jag försökt packa så mycket som möjligt inför New York eftersom jag inte kommer va i mitt rum på typ hela helgen. Mina v-päron är ute och äter ikväll med de gästerna som ska sova i mitt rum, men kl 9 messade hon och sa att de tar med partyt hem och bad om ursäkt eftersom jag ska sova där nere där de har fest, men jag är i mitt rum en stund till sen ska jag gå ner till lekrummet och höra på festfolket, haha! Tror inte internet funkar där nere, brukar inte det iaf.
Så ja, här får man vara flexibel! Hon messade innan och skrev: U r the best!! Men va ska man göra, nej ni får inte sova i mitt rum, haha!
Imorgon kommer nya gäster igen, härligt! Jag bryr mig inte jätte mkt om att jag får sova där nere, det enda är bara att jag kommer vakna kl 6 när kidsen går upp, för det är så sjukt lyhört till nedervåningen, men det överlever jag det med!

Imorgon blir det jobb hela långa dagen, ska sitta barnvakt åt 2 till barn imorgon, så det blir till att lägga 4 barn imorgon kväll! När jag slutat vid 11 tiden imorgon kväll ska jag träffa Frida och vi ska ut på äventyr:)

Nu till något väldigt viktigt! Mina vänner! Mina finaste vänner gjorde en video till mig från midsommar där alla säger en liten mening var, inspelat av Loppan:) Haha, jag skrattade så jag grät, både av lycka, saknad och ren humor!!! We rock u pillan:) Haha, bra Hanna!! De hade även gjort en video som var från både tjejerna och killarna från midsommar, så kul att se att jag inte ens kan beskriva! Ännu roligare att en del av killarna inte ens fattade att den va till mig, haha! Vill bara tacka alla och säga att ni är världens bästa och underbaraste vänner<3<3<3 Saknar er varje dag, hela tiden, men vetskapen om att ni alltid finns där gör mig lycklig:) Nästa midsommar blir det dubbelt upp brudar! Älskar er.

Nu måste jag avsluta, men ska ge 2 låttips eftersom jag fick en kommentar om det:) Kul att du gillar min smak, haha!

Ne-Yo - Beautiful Monster. Kommer inte ihåg om jag redan tipsat om den?
Christina Perri - Jar of Hearts. ( från So u think u can dance )


Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: julia

hihi, låtarna som du tipsar om brukar inte ha blivit "stora" i sverige än:D lägger alltid till dom på spotify när du har tipsat om nån låt, synd att inte alla finns på spotify:)

2010-07-02 @ 17:57:51
URL: http://juliasundstroms.blogg.se/
Postat av: Loppan

:)

hahaha Hanna - we rock you !!

king ..

<3

2010-07-03 @ 16:32:43
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/
Postat av: Getingen

Grym rygga, hon är ju för söt din v-mamma :)

snygga kläder du köpt. Jag var ute på stan en sväng idag och gick förbi Target, kunde ju inte annat än gå in :) de hade faktiskt mkt snygga kläder. Target äger!

Ne-Yo låten är as bra, den kom till Sverige innan jag åkte. Ha det bra sis, love!

2010-07-04 @ 07:32:07
Postat av: Hanna*

Haha ! Pernilla jag menar verkligen varje litet ord ;D Galet va jag saknar dig !!!! <3

2010-07-04 @ 11:23:31
Postat av: Leia ♥

Haft en bra dag? :)

2010-07-04 @ 12:19:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0