stressed.

I´m alive efter världens stressigaste, frustrerande dagen någonsin. Har nog aldrig haft sådan otur på en och samma dag. Speciellt Nicole. Ingen luck överhuvudtaget idag! Nu är grejen såhär att klockan är 1.30 på natten och jag ska upp om typ 5 tim, så jag väljer att inte uppdatera om de två senaste dagarna idag, för då kommer jag inte överleva helgen!
Ska uppdatera om allt senare jag lovar, men imorgon bitti åker jag och Nicole till San Diegoooo över helgen:) Ska till Laguna Beach, Balboa Island, Coronado Island, utgång i San Diego. På söndag gör vi fler utflykter och avslutar med horsebackriding under hollywood skylten på kvällen:) Sounds like a good weekend to meeee!!!

På måndag har jag vart i staterna exakt 9 månader, så jag tar denna helgen som en liten firar helg:) Hipp hipp hurrraay for 9 months!!

Nu måste jag sova!!! Kortaste inlägget ever antar jag!
Ha en grym helg alla, saknar er!!

Tack till Lisa som skickade världens gulligaste mess i morse. Du ska veta hur glad jag blev. SAKNAR DIG!!!

Tack även till världens gulligaste syster som skickade ett MMS på Joline. Världens sötaste unge, och då menar jag världens sötaste!!! TACK!


Kommentarer
Postat av: Valle

Love you, puss!

2010-07-18 @ 00:11:39
Postat av: Malin

hoppas allt är bra med dig! :D jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig, med att rösta på min sko?! tack på förhand.



http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=vUE7nmrnJvhnMMvQ5VuYpBWuoGjAvOmggpcHPIvZ4SAFctTWEBvs#shoeGallery

2010-07-18 @ 18:22:37
Postat av: Getingen

9 månader :) Congratz! är så stolt över dig, hoppas helgen var grym. Jag firar 3 veckor idag hi hi! Love!

2010-07-20 @ 05:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0