levande grill.

Då börjar jag där jag slutade, vilket var i sängen och tro det eller ej jag är fortfarande kvar. När jag slutat blogga igår somnade jag aldrig för jag var så sjukt varm, huvudvärk, sen frös jag, trodde det var för jag vart i solen alldeles för länge igår så man hade lite solfrossa eller nåt, fast det var ändå konstigt för jag har knappt bränt mig, detta är ingenting mot hur jag bränt mig innan och då har jag aldrig känt så.
Började verka i kroppen, hade ont i halsen och när jag kollade mig i spegeln var mitt ansikte helt illrött, haha. Vaknade precis varje timma hela natten, och tillslut insåg jag att jag hade feber. Man känner igen den där känslan, iaf jag.
Gick upp till mina värföräldrar på morgonen, så de tvingade i mig en toast, vatten och värktabletter och skickade tillbaka mig till sängen. Pappan i den andra familjen är läkare så man är i trygga händer, haha! Har haft skit ont i halsen så jag har väl fått ngn infektion.
Det regnade här på morgonen fram till lunch, så familjerna har bara haft film/spel morgon, sen sken solen upp och de gav sig ut med båten hela dagen. Innan det kom min värdmamma in med cheese and crackers, vatten och lunch. De är alltid så gulliga!! Tittade lite på tv, sen sov jág typ hela eftermiddagen, men det värsta är att solen skiner in rakt i mitt rum så det är nästan 35 grader i mitt rum, med AC på och feber på det. Jag svettas typ ihjäl, vilket gör det svårt att sova.
När min värdmamma kom tillbaka vid 18 tiden ikväll kom hon in i mitt rum och typ fick en chock..Wooow, honey it is sooo hot in here!!! Nehe? haha.

Nu ikväll tog jag en svalkande dusch, väldigt behövligt sen har jag ägnat kvällen åt att läsa och sitta lite vid datorn. Vill vänta med att sova tills jag ska sova för natten  så jag kan sova när det väl är dags:)
Alltid lika surt att vara sjuk, men jag får mest dåligt samvete över att jag inte jobbar. Hoppas verkligen jag kan jobba imorgon för jag vet att de behöver min hjälp mkt då på kvällen när vi ska över till palatset igen. Inte för att jag känner för att springa runt och leka datten och hoppa i vattnet just nu, men ändå!

Nu kommer min värdmamma snart upp med min favoriträtt:) Tacosalad!! Yum, deras egna är så sjukt god!! Hoppas jag känner för att äta när jag ser den, hehe.

Det var nog allt för mig idag, spännande va?
Tack till Anna som pratade med mig på FB hela kvällen:) Saknar dig vännen!!!


Kommentarer
Postat av: Getingen

Massor av kramar till dig Snäckan och krya på dig! Love!

2010-08-01 @ 04:02:03
Postat av: Janna

Kännde det var på tiden, minns inte senast jag lämnade en lite komentar, varit aldeles för dålig på det! Men tro mig jag följer din blogg vännen min! Se till att bli frisk nu, vill inte du ska må dåligt. Va stark, lyssna på ditt hjärta så fattar du alltid rätt beslut. Allt kommer bli bra och i jul när du kommer hem så kommer du mossas sönder av alla mina bamse kramar, wohoh!!! <3<33<

2010-08-01 @ 23:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0