Cannonball.

Yiikes! Ännu en grym dag här på farmen, haha. Låter som Farmen på TV, fast utan naken Janne:) Kl är nu 10pm och kidsen har somnat, ska strax gå ut och joina de vuxna vid poolen där de sitter och njuter under stjärnhimmel, men tända ljus och facklor. How can it be bad? Så en snabb uppdatering av dagen sitter väl fint.
Kidsen väckte mig vid 8.30 tiden, så skönt när de sover ut nu när de går och lägger sig så sent. Tittade lite på TV sen lagade mina v-päron frukost och tro det eller ej det spöregnade, blixtrade och åskade i morse, trodde inte mina ögon men så var det. Så vi chillade inne lite på morgonen, sen gick vi över till alla chickens och klappade dem och gick in i hönsgården och tog in 12 stycken nya ägg:) Så mysigt att bara gå runt i lite halvregn, trampar lite i fårskit men ingen bryr sig och hämta sina egna ägg, haha! Mysigare än vad det låter, tro mig. Sen var det dags för en tur med THE BAD BOY. Oh yeah, så sjukt kul!! De har en stor jeep, och här snackar vi safari jeep, utan tak. Min värdfamilj, Nick och Lee tog en tur ut i skogen och galet va kul. Totalt off road hela tiden, gjorde några stopp och utforskade naturen, annars var det bara grymt kul. Man återvände 1 tim senare med typ halva skogen i håret, men de e nice. Parker testade också att köra och galet trodde typ min sista stund var kommen, han var inte blyg på gasen, haha!
Väl hemma blev det lunch time, sen var det dags för horsebackriding, yihha! De har 2 hästar, varav en är mega stor och inte lika väl tränad, men kidsen red den mindre sen frågar Katie, Pernilla, do u want a turn? Ehh, sure:) Spräckte typ mina jeans när jag hoppade upp på hästen, men annars gick det fin fint:) Har blivit avslängd av en häst förr, men konstigt nog var jag inte alls rädd och jag satt kvar hela turen!! Verkligen super kul!!

Kayla är helt galen i djur då menar jag besatt hon är totalt orädd för precis allt, så man får följa efter henne som en liten svans ibland, men hon är minst sagt i heaven här ute just nu med alla djur:)
Gick ut på en spring/walk runda på 1 tim efter det, skönt att komma ut och röra lite på sig. Väl hemma skulle de flesta ta en nap så jag svarade lite på emails och hade mig, sen var det dags för pooooltime.
Badade med kidsen och resten av folket, musik på vid poolen, de vuxna grillade och dukade upp. Kändes precis som svensk sommar med maten och naturen. Skönt att få en släng av svensk sommar också:) Vi åt faktiskt hemmagjord potatissallad, allt är hemmagjort här och organiskt, tom hemmagjord glass. Yuum!!
Badade barnen och sen var det middagsdags och här börjar galenskaperna!!! De killarna som är med i bandet och även de andra är heelt galna i poolen de hoppar in och ut ur poolen som stuckna grisar, gör trick och volter, bla eldade upp basebollar och kastade på de som gjorde kanonkulor i poolen, haha! Alla vuxna garvar ju lika mkt som dem och inte minst barnen, haha! ( med gör inte detta hemma barn, går replikerna )
När allt var som galnast tar de och kastar i fastern med kläderna på rakt in i poolen och ja har allt på film...efter kommer hunden rakt i poolen för han blev lite orolig för Katie, haha! Garvar ihjäl mig:) Ja det var helt galet, har garvat så jag fått ont i magen. Jag hade badat barnen och gjort de redo så frågar de om de får hoppa i och deras pappa kunde bara inte säga nej, det är väl det sommaren är till för att barnen ska ha så kul som möjligt så i hoppar de med trosor och kallingar, haha!

Nu när det blev mörkt har vi skådat stjärnor och planeter och vart på firefly jakt. Så magiskt att se alla fireflies i träden och överallt!! So much fuuun stuff!!
Har fått en ny polare:) Lee, Kaylas gudfar som är barnläkare och även bög, haha! Bra beskrivning va? Han är världens goaste, han har mitt drömjobb han åker till afrika flera gånger per år och utbildar barnläkare och hjälper till, precis vad jag skulle göra allt för att få göra. Han är bara grym! Han och hans sambo var på middag och träffade Bill Clinton förra månaden, haha. Sinnes men han är den mest jordnära människan. Genomgod och han har sagt att jag jätte gärna får följa med honom till sjukhuset någon gång. Yihhaaaa. dreeam!! Dessutom gillar jag honom ännu mer när han tyckte min engelska var perfect:) Hahah, vilket skämt!!! Trodde min engelska skulle va 50 gånger bättre vid denna tidpunkten än vad den är, men men, man lär sig varje dag:)

Nej nu ska jag joina folket där ute, ska bjuda på några bilder från min kamera, min värdmamma har nästan alla andra!

Sötisarna väntar på horsebackriding.


HAHHA!


Haha, so cute! Kayla hoppade i med trollorna på. Gillar hennes pose med fötterna, haha!


Det var allt för ikväll! Hoppas ni har en grym helg! Imorgon är det sista dagen on the east coast innan jag far över till andra sidan igen.

Kommentarer
Postat av: Getingen

Du har det ju helt underbart, tänk vad mkt du får vara med om :) Farmen verkar ju as fedt!!

Miss & Kiss!

2010-07-11 @ 12:51:40
Postat av: 42:an

Härligt att höra Brädan, det här med att bo i skogen på farmen verkar ju vara helt din grej. Du kanske skulle bli bonne istället!!!



Puss, saknar dig!

2010-07-11 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0