Hollywood weekend.

What has happened since last time? Hmm, a lot as usual=) I lördags jobbade jag 10-14 på förmiddagen, det var städdag familjen så min uppgift blev att organisera 10 stora lådor med barnens kläder..de får så otroligt mycket kläder av andra barnfamiljer som de sedan lägger i olika lådor beroende på åldern. Smart och bra! Det behövdes dock sorteras och städas och det gjorde jag. Gillar att organisera och mecka så tiden gick fort och det var faktiskt kul. Speciellt när man ser hur fint det blir efter:)
Efter jobbpasset blev det lite shopping på Target och sedan åkte jag och brände lite på gymmet. Tanken för lördagskvällen var egentligen att boka en Hollywood limo tour. Man hyr en limo i 2 tim, man åker runt i Hollywood och har party inne i limon i stort sett, sen släpper de av en på en nattklubb. Problemet var att vi inte var tillräckligt med folk, så det får bli en annan gång. Det ska definitivt bli av innan jag åker hem, har väl alltid varit lite av en dröm att stå upp genom taket i en limo med Hollywood Blvd i bakgrunden:)
Jag åkte iaf in till min kompis på lördagskvällen och nu måste jag berätta en liten inte så rolig händelse...

På väg in i trafiken skulle jag messa min kompis och säga att jag var på väg men trafiken stod stilla som vanligt..precis då dör mobilen. Smart! Vad gör jag nu? Jag hade adressen till honom men kom inte exakt ihåg och dessutom kommer man inte in utan nyckel. Batteriet var så dött att man inte ens kunde sätta på det i 1 sek, så vad gör man? Jag hade min svenska mobil med mig men inte hans nummer så där sket det sig. Jag parkerade på gatan i närheten där jag trodde det var, sedan hittade jag trappuppgången, men där måste man knappa in rumsnumret för att komma in och det visste jag inte, som tur var kom en som skulle in där och jag hängde på=) 
Jag kom på att han bodde på 6e våningen..men hallå? ska jag knacka på alla 100 rum och vänta tills jag hittat rätt? 
Taddaaaaam....P fick en idé-Hade inte han en dörrmatta utanför med hundtassar på? Mycket riktigt, jag hittade mattan och ringde på och jag var rätt, haha! Ibland lönar det sig att lägga märke till detaljer. Det löste sig iaf!
 
 
Väl framme bestämde jag min kompis och hans kompis, för att ut och äta. Efter 1,5 väntan på ett bord fick vi ÄNTLIGEN sitta ner. Det var ett skämt, alla var så hungriga så man inte var hungrig längre för man väntat så länge, men det var iaf gott och trevligt till slut:) Efter det kom det över lite grannar till deras lägenhet och det blev kortspel, party och trevligt sällskap! Jag och 3 killar till satt och spelade kort tills ca 3.30 tills en av grannarna bad oss vara lite tysta!

Dagen efter var tanken att gå ut och äta frukost och sen shoppa..men av någon anledning blev det inte så...man var ju inte jättesugen på att gå upp när man sovit typ 2 tim. Vi tog oss iaf ut på en frukost i Beverly Hills vilket var mysigt och gott, speciellt nu när solen och värmen hittat tillbaka till CA:) Frukost stället var tydligen ett ställe m¨ånga kändisar käkar på, men tyvärr såg jag ingen:(

Jobbade 15-18 igår kväll sen blev det läggdags 2 tim senare!! Välbehövligt!
Fortfarande lite seg idag, men det är sånt man får ta,, jag har iaf haft en jättebra helg:)

Nu har jag 3 tim rast, så jag ska bege mig till gymmet och sen blir det jobb hela långa dagen!
Blev så glad i morse när Kayla skulle till skolan då sätter hon sig i mitt knä och börjar krama mig..Åh, man blir så glad, när hon verkligen inte är sån! Igår när jag kom hem sa hon: Hiii Pernilla, I want to play with you...please play with me..Sötis!!

Hoppas ni haft en super helg där hemma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe aha okej, aa vad kul! har du vart där länge? aa då får vi verkligen ses :) är sjukt nervös :P aa jag åker med CC. är faktiskt riktigt taggad :D

2010-01-25 @ 20:14:22
URL: http://ntornborg.blogg.se/
Postat av: Loppan

Gummman. Det framgår aldrig vem din "kompis" är ..

2010-01-25 @ 21:29:55
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha aa vad kul, :) aa precis så jag inte känner mig så ensam :D aha äre kallt där alltså? min värdmamma sa åt mig o bara ta med svala kläder :P ingen tjock jacka, hehe men då ska jag göra det iaf! aa gud, kan inte ens sova om nätterna så nervös är jag :P usch, men det blir nog bra som sagt! :) något annat du tycker jag ska tänka på eller :P? KRAM

2010-01-26 @ 01:50:49
URL: http://ntornborg.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

wow visste inte man kunde göra en sån limotur :o skit häftigt, det måste du verkligen göra :D

2010-01-26 @ 20:55:23
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/
Postat av: junis

<3 tänker på dig !!!

2010-01-27 @ 18:56:32
Postat av: Leia ♥

Hur länge ska du vara där??

2010-01-27 @ 23:37:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0