18:15

Här sitter jag nu i min kingsize säng och har insett hur GLAD JAG ÄR ATT VARA HÄR!! Seriöst, undra om jag tagit något bättre beslut än det här i livet. Hittils har jag varit nöjd med mina beslut i livet, haha, men detta ´är jag verkligen nöjd med! Jag tvekade aldrig på att åka, men till er som tvekar på något - sluta tveka med en gång. Ni har absolut inget att förlora och det blir aldrig värre än att avsluta det man gör! Om man inte testar och prövar sig fram blir man nog inte rikare i livet!
Allt går upp och ner men jag har aldrig ångrat det jag gör och just nu i skrivandes stund kan jag inte vara mer än happy. Tänk att jag hade så visa ord inom mig, visste ni inte va?

Jag har alltid tyckt att de som säger att man blir glad av träning är idioter, haha. Nu måste jag medge att det ligger något i det där..Jag längtar till gymmet och när jag vart där är jag fylld av energi:)
Idag jobbade jag på morgonen och lite mitt på dagen sen åkte jag och Silvia till gymmet och svettades lite. Eller inte så lite faktiskt;)
Kl är nu 18.15 här och om 45 min ska jag hämta upp Silvia för att köra till ett Au Pair möte. Det är tydligen Laser Tag ikväll, får se om några ska spela eller inte!!

Imorgon bitti blir det skype med syrran:) Äntligen! Efter det blir det gymmet och resten av dagen är oklar. Jobbar bara 1 tim imorgon kväll, men efter det ska jag och Silvia ha film kväll med fruksallad, haha!
Tror det blir filmen It´s Complicated som står på menyn.

Annat trevligt att veta är väl att värmen hittat hit. Äger ingen termometer här, men short och linne var hot om det säger er något:) Kan nog lära mig att leva med denna " vintern "


Kommentarer
Postat av: U geller

Kloka Pernilla ;)

Vad härligt att du känner som du gör och att livet leker, sen att du får gå i shorts och linne gör ju inte saken sämre - här hemma är det långkalsonger som gäller...

Fortsätt att må strålande och sköt om dig,

Kram Ullen

2010-01-12 @ 11:18:29
Postat av: cassandra

Åh roligt att höra att du verkligen trivs och ja du peppar oss blivande au pairer till att åka! det gillar jag! Avundsjuk på din värme, här i Sverige är det massa snö och svin kallt!! :S ha det så bra! :)

2010-01-12 @ 11:34:16
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

tycker du kan dela med dig lite av värmen!

Du har i alla fall lagts upp som månadens au pair nu :)



http://theaupaircousins.blogspot.com/2010/01/manadens-au-pair-december.html

2010-01-12 @ 17:48:14
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/
Postat av: Loppan

Ohh Pilla, har ni också sommar nu?

Vi också. Det är shorts och linne här hemma också. Snön smälte bort och idag var det +27.. I morgon ska hela gänget åka till domsand:)



NOOOOOOT !!



Jag gillar dig!

2010-01-12 @ 20:57:40
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0