Bad Boys, Bad Boys...

Dags för en uppdatering igen:) I måndags jobbade jag på morgonen, sen gjorde jag lite ärrenden, var på gymmet och jobbade igen på kvällen. Efter jag slutat gick jag och en kompis ut och åt här i Manhattan och sen beslutade vi oss för att gå på bio - Edge of darkness blev det och se den inte! Det hände en sak i början sen hände inget på 2 tim ungefär, sen kom det igång lite på slutet men vi gick innan den ens var klar så, ja så bra var den!

Igår jobbade jag bara från 7.30-10.00 sen efter det tog jag en efterlängtad powernap, sen blev det lite shopping och gymmet på det:) På eftermiddagen åkte jag sedan till min kompis i Beverly Hills och jag måste nämna det igen..jag får sånt lyckorus när jag kör när det är lite halvmörkt på freewayen och massa bra musik på högsta volym...höga upplysta byggnader, palmer och fortfarande lite skymning kvar av solnedgången. I love it!! Varje gång tänker jag hur lycklig jag är! Låter nog lite lustigt, men jag lovar ni skulle förstå.
Väl framme beställde vi hämtmat och tittade på Bad Boys eftersom det var en STOR katastrof att jag aldrig sett någon av de filmerna, haha! Den var faktiskt bra och rolig:)
Det blev hämfärd vid 00.30 tiden och nu sitter jag här efter en skön sovmorgon som skulle kunna fortsätta för alltid...
Jobbar 12-20 idag, så det är väl inte så mycket mer än jobb som händer idag. JO, efter jag slutat ska jag kolla klart på The Bachelor, waa det är största händelsen idag:)

Måste berätta en liten händelse som hände i lördags närjag körde till festen i Marina Del Ray. Glömde helt skriva om det, men det kan inte uteslutas.
Jag kör inne i Marina på en vanlig typ 50-70 väg, sjunger med i min alltid lika höga musik och är lite borta från omgivningen. Plötsligt ser jag hur det blinkar i backspegeln..
Jag tittar igen och ser hur en polisbil snurrar med sina sirener. Jag försöker ivrigt sänka musiken, men hittar typ inte knappen för jag blir så nervös, haha!
När jag lyckats sänka är polisbilen fortfarande efter mig och jag hör:
-PULL OVER TO THE RIGHT! PULL OVER TO THE RIGHT!
Där var mitt hjärta redan halvvägs upp i halsen, jag var så koncentrerad på att följa min gps som sa att jag skulle svänga vänster så jag började blinka vänster av ren nervositet tror jag.
- PULL OVER TO THE RIGHT..
Okej okej, jag bytte filer sakta men säkert och stannade till kanten och där trodde jag mitt liv var slut..
Hmm, polisbilen fortsätter köra förbi mig och sen ser jag hur han gör samma sak på alla bilar, så antagligen ville han bara förbi. Lite onödigt tycker jag, för det var lite trafik och det hade gått 10 gånger snabbare för dem att bara byta filer för att komma fram.
Men men, nu lyckades de skrämma minst 1 iaf och hon heter Pernilla. Shit jag var skakis i 15 min efter!!!

Nu är det dags för mig att göra i ordning mig för jobbet.
Det har varit lite dåligt med bilder på ett tag nu, men jag ska bättra mig, speciellt med bilde rpå omgivningen här som jag fått önskemål om:)

Hoppas allt är bra med er!!


Kommentarer
Postat av: Getingen

Ahhh nu blir jag så glad syrran! Du har sett Bad Boys..jag skrattar bara jag skriver namnet. Ha ha ha de filmerna är ju klockrena...jag skrattde konstat genom båda filmerna! :))) nice!

Usch förstår om du blev skakis med snuten efter dig, skönt att de inte stoppade dig iaf. Men du kör väl lagligt :)

Puss och kram!

2010-02-03 @ 22:13:37
Postat av: Janna

Har suttit i en halvtimma nu och läst igenom alla dina senaste inlägg. datorn har varit paj så missat hur mkt som helst. ÅÅ jag vill med åka i hiollywood, du lever ju kändis liv=) Garttisgrattis vännen tänka sig att du är moster pillan=) Saknar saknar dig, ge oss bilder snart! Lovelove

2010-02-04 @ 14:10:45
Postat av: Mamma

Tycker det har blivit lite väl mycket slarvande på nätterna med den där kompisen...ha ha Nej skojar bara, kul att du har fullt upp med roliga saker. Kör lugnt. Älskar dig massor. Puss mamma

2010-02-04 @ 21:49:15
Postat av: Agneta

Hej Pillan! Du verkar ha det såå bra! Kul...När jag läste detta med polisen så kan jag berätta att Sofia blev jagad av polisen med blåljus på i förra veckan vid 05.00 tiden på väg till jobbet. Dom sa, denna bilen äger inte du.. och skattenär inte betald!!!! Hon sa att mina föräldrar är utomlands så jag har lånat den. Skatten var betald kvällen innan, men det kunde dom väl inte se direkt antagligen. Men hon fick åka vidare...men ringde mig och berättade.Så kan det gå. Det var ju tur att inte hon kört för fort denna gången!!!! Körkortet vill man ju inte bli av med. Igår kväll var Fredrik och 3 kompisar till honom här på besök. Dom stannade till på hemväg från ÅRE där dom varit i en vecka. Det tar ju 11 tim till Halmstad så mat på vägen satt inte fel. Jag gjorde fläskytterfilé, pot.klyftor o bea.sås det gick hem. Det var roligt att dom tittade in. Nu ska jag gå ut och gå en sväng i all snön. Sköt om dig och ha det så bra! Grattis förresten till mostertiteln, kul! Kram Agneta

2010-02-07 @ 12:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0