gnagaren @ Starbucks.

Kl är 7.58 och det är dags för ännu ett utdrag ut mitt liv.. Har inte funnits mycket tid över till bloggande i veckan, men nu tar jag mig allt tid. Då är det det här med minnet igen, att inte läkaren gav mig symptomen Alzheimers light istället för bad ear infection.
Har blivit väldigt mycket jobb de senaste dagarna, jobb och gym är väl vad som hunnits med. Efter att ha jobbat hela gårdagen åkte jag över till Silvias house för att hänga lite:) Vi åkte och satte oss på Starbucks i ca 2 tim, väldigt mysigt, men av någon anledning lyckas det alltid va någon psykisk person där. En medelålderskille satt och stirrade och bet på sina knogar under 2 tim och med hans bordskamrater som satt uppkopplade med 2 datorer, papper m.m. kunde man inte tro annat än att de planerade att kidnappa oss...Självklart sätter de på den mest skräckfyllda låten i högtalarna, det bara skrek Excorcisten om den eller nåt.

Vi lämnade psykopaterna ( han går nu under namnet gnagaren ) och mötte istället upp 2 andra franska au pairer på ett uteställe. Som tur var slapp jag undan leg denna gången också:) Förmodligen eftersom det var onsdag, men det tackar vi för!
Hade väldigt trevligt med lite dricka och appetizers:) De är de där små stunderna som gör livet, haha! Det händer alldeles för sällan att man träffas och hittar på saker, men det är riktigt svårt att synka sina scheman m.m. När det väl händer är det riktigt kul dock!!!
Måste även tacka min fina vän Silvia för hennes Valentines kort. Tusen tack tjejen<3 Hon har gjort det helt själv händig som hon är. Enjoy!





TACK S :)

Idag har det också blivit jobb hela dagen, hann dock med en liten sväng på gymmet och en skype med mamma och pappa. Har vart en bra jobbdag med snälla och goa barn:)

Igår när jag körde Parker till hans Karate satt vi med solluckan öppen och fönstrena nervevade och lyssnade på musik. Det blir ingen bilkörning utan musik när man åker med mig inte:) Det bästa är att de gillar KissFm!! När vi kör in på parkeringen och vevat upp alla rutor hoppar Parker fram och höjer volymen så man inte ens hör vad man tänker..han förväntade sig förmodligen att jag skulle sänka direkt, men klart man tar tillfället i akt att ha lite party med barnen:) Riktig bra låt var det, så jag tog tag i Parkers Karate bälte som mick och sjöng och dansade som om jag inte hört musik förr:) Parker och Kayla sjunger och diggar med, plötsligt tittar jag till höger och ser hur det sitter en hel familj i bilen bredvid. Jag tittar på dem, stelnar till med min "mick" i högsta hugg, de tittar på mig och sen var partyt slut. haha! 
Hoppas de fick sig ett gott skratt iaf:)  

Innan jag ska ner och hämta lite dinner ska jag bjuda på veckans kommentar citerat Parker:

Parker - I have to go poop.
Pernilla- Okay, good. Go poop.
Parker -Woow ( säger P med ett skrik ) That was the biggest poop I ever seen..Do you want to see Pernilla?
Pernilla- HAHA, NOO thanks Parker..
Parker- Serious, it was like this wide and guess how long it was?
Pernilla - Parker to much information:)


Haha, man kan seriöst inte annat än att skratta:) Riktigt kul faktiskt!!
Hoppas ni får en grym fredag!


Kommentarer
Postat av: silvia

haha parker o hans poop, va skon han ar! blir livradd om jag ser gnagaren igen btw, hoppas han haller sig borta!

2010-02-26 @ 07:12:21
Postat av: Loppan

Ohhh !!! hahaha jag skrattar !!!!

2010-02-28 @ 19:12:07
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0