life is not always fair.

Vad hade då fredagen att erbjuda här i Manhattan Beach?
Mycket får nog svaret blir på den frågan..Började med att jobba 7.30-9 på morgonen, körde bla Kayla till skolan, körde som en idiot hem för att göra frukost och sen 9.15 skypa med mamma, pappa och ena systern. Det var ett tag sedan nu och alltid är det lika kul:)
( innan jag glömmer tacka, tusen tack familjen som skickat alla <3 dag kort och paket till mig )

Efter skypen åkte jag faktiskt till Los Angeles flygplats som ligger ca 10 min från mig för att träffa Felipe en sista gång. Vet att jag skulle ångra mig annars och man får ta de chanser man får. Det blev väl inte så mycket mer än att studera incheckningskön och gissa förbipasserande personers bakgrund. Faktum är att det är riktigt kul att titta på folk. Visst? Kom på en kul grej vi glömde göra idag som jag och min syster brukar göra..
- Nästa person som kommer ska du flytta till Indien med...tex.  
- Nästa person som kommer ska du få 3 barn med.
- Nästa person som kommer...
Ni fattar grejen det är sjukt kul och riktigt bra tidsfördriv. Att jag inte kom på det idag:) Inte för att jag hade tråkigt men ändå:)
Det var dags för honom att checka in och dags för mig att typ checka ut och ta mig tillbaka till bilen och verkligheten.
Tanken var att åka till ett shoppingcenter efter, men skulle jag göra det själv skulle det inte bli för muntert så ringde Sofia som var ledig och låg och glassade på stranden:) Shoppingen kunde vänta..Jag åkte hem och gjorde mig redo för beachen..Tack Sofia, det var riktigt nice med lite stekning och prat idag! Det gäller att sysselsätta sig...
Haha, tänkte bara visa att det inte är läge att bada, så länge ni inte vill få kramp och drunkna..ser ni minen?



Har inte legat på stranden sen nov tror jag inte så det kändes riktigt bra:) När vi satt där såg vi även alla plan som lyfte och jag kollar på klockan och säger till Sofia:
- Åh om 10 min lyfter Felipe då ska jag vinka till honom, så han blir glad.
- Men är du säker på att han åker åt detta hållet säger Sofia då.
Vilken glädjedödare hon är..haha! Mest troligt att han lyfte åt andra hållet men jag håller fast vid min teori att piloten förmodligen gjorde en U-sväng. Såg du mig vinka Felipe?


Gick hem och jobbade 3-9, vi hade en annan familj över på Taco-kväll riktigt mysigt faktiskt och shit Kayla säger jag bara. Jag lipade av skratt ikväll för hon var så rolig. Hon skulle kunna vara min bästis, vi har verkligen samma humor. Det slutar med att båda ligger på rygg och skrattar, hostar, skrattar, hostar och jag får knappt luft pga av mitt skratt. De gillar jag:) Hon var så söt sen och låg i mitt knä vid tv:n och ville att jag skulle klia henne på ryggen. Efter ett tag säger hon, Thank you so much Pernilla och ger mig en kram.
Måste bara berätta en till rolig kommentar hon sa ikväll:
- Pernilla, i´ll do you a favor, okay?
- Okay, Kayla what is it?
- I will give you a present on your birthday when you turn 20. It´s a good one too...
- Oh, that is so sweet of you Kayla, what is it?
- It´s a wine glass...
- Ehh, okay. Thank you so much säger jag och börjar skratta:)
Härligt att det kommer från en snart 4 år gammal tjej.

Nej, nu är det dags för mig att få lite sömn fick precis reda på att jag ska jobba kl 9 imorgon bitti. Efter det blir det Del Amo Mall med Sofia, sen jobb 3-10 på kvällen...På söndag ska jag och Sofia ut på äventyr och tur är väl det annars skulle jag gå in i en depression här...
På måndag åker vi till Mammoth. Den som skriver den bästa kommentaren får min plats till Mammoth..Better be a good one...



Kommentarer
Postat av: moa

ahah vad kayla är sööt :D

vi saknar dig Pernilla !

häärlig bild förresten (:

2010-02-13 @ 11:45:02
Postat av: Getingen

Hi hi den där Kayla är så söt :) bli så mysigt att träffa henne. Kul att du ska hänga med Sofia i helgen...ut på äventyr...sweet :) jag tror också att piloten gjorde en u-turn över manhattan beach!! hehe. Puss & Kram!

2010-02-13 @ 12:28:41
Postat av: Emmi

Ush så har ni beachväder också! Huhu hur orättvist är det inte då??? För orättvist!

Jo tack jag mår prima faktiskt :D Lite förkyld och småtrött. Men annars!! Florida är fantastiskt det också :D Mycket roligt att hitta på här på fritiden!

Hur är det själv? Jobbar du alltid helgen eller kvällar, förstår inte alltid ditt schema :P



Ta hand om dig och Lycka till i Mammut ;D

2010-02-13 @ 16:00:39
URL: http://kattmedfnatt.blogg.se/
Postat av: Loppan

Pernilla hjärtat. Han den där felipe, vem e han egentligen ? tror vi ska ta en skypekväll framöver? när kan du ?



Det händer lite saker här hemma också, ikväll ska alla flickor till anna som fyllt år, hon ska få en rolig present, vågar inte skriva här om hon ser men den är rosa :)



Pernilla JAG SAKNAR DIG !!!!!

Hälsa din familj från mig OCH GLAD ALLA HJÄRTANS DAG HONEY ! <3<3

2010-02-13 @ 17:13:29
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/
Postat av: F

japp, vi flog vaster och over manhattan :)

2010-02-14 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0