Parget?

Vill börja med att tacka för era kommentarer, jag älskar dem och utan dem hade jag aldrig fortsatt skriva. Keep up the good work!!
En liten uppdatering så här på torsdagskvällen sitter väl inte fel..
Börjar med gårdagen..Jag kommer oftast ihåg 6 tim bakåt sen blir det värre, man blir snurrig av dagarna här. Igår jobbade jag som vanligt på morgonen och eftersom jag blivit meega förkyld och inte hade bil tänkte jag bara ligga i soffan och ta igen mig tills jag började på eftermiddagen igen..blev det så? Nej, haha!
Kl 12 blev jag upphämtad av Felipe för att följa med han och några av hans arbetskollegor på lunch här i Manhattan Beach. Väldigt gott och trevligt:) Var tillbaka strax efter 13 tiden och tog mig då ut på en promenad på The Strand..
Strandpromenaden som ni ser kallas The Strand och denna bilden tog jag från vår balkong igår. Riktigt härligt sommarväder:) Att gå på The Strand när solen skiner, grym musik i lurarna och se hur surfarna gör sina wipe outs...det gör mig verkligen lycklig!! Önskar ni kunde dela det med mig. Blev som sagt en härlig tur på stranden, sen började jag jobba på eftermiddagen igen och jobbade hela kvällen!!



Från vår balkong.


Idag har jag faktiskt tid med bilder så ska passa på att dela med mig av lite bilder, man vet aldrig när det blir nästa gång:) Ni som vill se mer bilder på området, det kommer jag lovar!
Det var underbar solnedgång igår, så passade på att ta lite kort genom köksfönstret..hoppas ni får lite feeling även om det är taget genom rutan.



Imorse jobbade jag på morgonen och gjorde bla redo Kayla för dansen och jag måste bara visa hur söt hon var idag..riktigt nöjd med att jag fick på henne hela outfiten utan klagomål:)  



Hade 2 tim rast och då fick jag ÄNTLIGEN skypa med syrran och fick för första gången se JOLINE min finaste systerdotter. Hon var verkligen söt och jag ville bara hoppa ut på andra sidan och ge henne en stor puss!!
Tack för skypen sis, alltid lika roligt:)
På eftermiddagen idag fick jag även lite tid att prata med Aleex min bästa vän de va på tiden!!! Haha, du gjorde min dag vännen. Vad vore livet utan internskämt!!
Hann självklart med en sväng på Target också och där fick det bli presenter till barnen på Alla <3 Dag, skor, klänning och tandkräm, haha! Nu får ni ingen sno min affärsíde om jag avslöjar..lova?
Jag ska öppna Target hemma i Sverige..Screw ÖB, Ekohallen, Rusta m.m. De är inte ens i närheten..
Om jag av någon anledning inte skulle få godkänt att starta butik i Sverige, så har jag självklart en lösning på det.. 
PARGET öppnar jag istället..samma koncept, men ändå inte detsamma:) Vad tycker ni?
Slogan ska bli PARGET is the shit. Det gäller även att alltid ha det lilla extra i sin affärsidé och det har jag tänkt på det med..vid utgången ska det finnas ett Frozen Yoghurt place..minst 15 olika smaker, minst 50 olika toppingval....
Vädret kan vi inte gör något åt tyvärr, men man kan alltid anpassa sig, därför ska det finnas palmer, palmer och palmer och brasor på vintern så man fortfarande blir sugen på en FY. ( Hur man nu INTE kan vara sugen förstår jag inte ).
Jag ska nog börja med Parget för att få in ett stadigt kapital, har nämligen hört att en Frozen Yoghurt maskin kostar ca 100 000 och jag ska ju ha minst 15...Öppningen av FY kanske kan bli lagom till Pargets 1års jubileum?

Hahaha, vad gör jag? Nej jag har inte för mycket fritid..ikväll är jag bara trött, förkyld, kan inte andas och har huvudvärk då flyr tankarna iväg! Ni skulle bara våga sno min idé nu!! Haha.

Trevlig helg på er <3

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

jag gillar idén, haha. jag blir stammis om du öppnar upp ;D

2010-02-12 @ 12:29:06
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/
Postat av: Getingen

Oj oj PARGET!! även jag skulle bli stammis :) låter hur bra som helst! Kör på det sis!! Puss puss

2010-02-12 @ 16:13:51
Postat av: Loppan

Hahah, Pillan Parget you goo crazy , I like <3

jag lovar att komma o handla hos dig :)



Jag känner för att dela din vardag för några veckor. blir kär i dina bilder.



Pusss&kram från Loppan !!!

2010-02-12 @ 21:08:32
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/
Postat av: Emmi

Det är inte OK att du bor så, det bara inte är det!!!!

2010-02-12 @ 23:38:47
URL: http://kattmedfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0