Cam Gigandet, marry me.

Om 2 veckor kommer jag förmodliga sitta här fylld med nervositet, förväntan och gud vet allt vad jag kommer känna. 15 dagar till jag sätter mig på planet hem till kära Sverige. Hur blev 14 månader , 14 dagar? Helt otroligt!! Herregud jag kommer ju leta ny rullator snart om livet ska fortsätta i samma takt! Lev i nuet heter det väl?:)
Min fina vän Loppan är så söt med alla hennes små mess hon skickar. Att få ett mess hemifrån kan göra en glad en heel dag!! Igår fick jag ett mess där det stod: 16 dagar!!!
Världens bästa påminnelse, men även lite läskigt!

Gårdagen, fredag. Började morgonen med 1 tim powerwalk/run, var på gymmet 2 gånger dagen innan så kände för en lite lugnare träningsdag. Härligt att komma ut och få lite sol dessutom:) Gjorde i ordning mig, åkte till Target och fråga mig inte varför jag köpte en bikini, men det gjorde jag:) Måste erkänna att jag är sjukt nöjd!

Den är en annan lila än vad den ser ut att vara.

Gillar verkligen överdelen:)


Åkte direkt och hämtade upp Kayla efter Target, jobbade ett par timmar, fick 1 tim break som jag ägnade åt krypa upp i soffan med tända ljus och läsa.
Började jobba igen, badade barnen, lagade middag etc. Föräldrarna kom hem tidigare än beräknat så jag blev off. Mötte upp Nicole och ni blir säkert förvånade att vi gick på bio? haha! Många bra filmer nu, bra väder för film men främst pga att vi inte har några förbannade IDn. 21 års gräns kan vara det sämsta regeln någonsin!! Eller rättare sagt det ÄR den sämsta regeln EVER!!
Vi såg BURLESQUE med Christina Aguilera och Cher, har den kommit till Sverige? Jag hade bra förväntingar om den men holy moly va GRYM!! Jag satt och stirrade i 2 tim nonstop. Great story, Christina är så otroligt begåvad att det är läskigt, Cam Gigandet är så snygg att man tappar hakan och min absoluta drömprins, helt enkelt en riktigt grym film. Dansarna skulle man ju kunna döda för. Stort plus till den filmen, måste ses!!!
Såg en intervju med Christina och hon sa att hon aldrig jobbat så hårt någonsin i sitt liv som inför denna filmen och det kan man verkligen förstå. Tänk också att det är hennes första film!
2 gamla OC flammor är ju med i filmen också, Sandy och Volchok:)

Idag vid 11 tiden mötte jag upp Nicole på gymmet, svettades lite, simmade några längder och hoppade sen i jacuzzin. Riktigt nice! Hann sedan med ett par avsnitt av Gossip Girl innan jag började jobba 4.30pm.
Tog ut kidsen på en scooterride, för att trötta ut dem lite:) Väl hemma blev det bad, middag, movienight och bedtime. Ni vet väl ritualerna lika bra som jag nu, haha!
Nu sover kidsen och jag sitter här på en lördag kväll och önskar att jag var född bara ett litet år tidigare. Louises sista party kväll ikväll innan hon åker hem nästa vecka och jag kan inte joina:( Slutar jobba 11 ikväll och jag hade kunnat komma efter, men hej ska man stå utanför och hänga i kylan? Nja inte så sugen på det:( Ja, jag tänker detsamma, stackars mig. Otroligt hårt liv!

Nu ska jag istället göra en liten ansiktismask, svara på lite mail och sen har jag ingen aning. Läggdags blir det väl at some point antar jag!
Hoppas ni alla har en bra helg!!!



Kommentarer
Postat av: Valle

Riktigt schysst bikini, den lär ju vara som gjuten på dig!

Duktig du är som tränar så mycket, men akta tippen bara ;)



Puss

2010-12-05 @ 11:36:43
Postat av: alex

ah tjeeeeeena va du tränar! duktig tjej! bikinin va råhet, du kan ju bara hoppa upp på VS catwalk and show them what you got!! ;););)



hör av dig när du kan skypa, för snart orkar jag inte vänta å få se dig min lilla gris ;) haha. KYSS

2010-12-05 @ 18:46:24
Postat av: Ia Jonsson

Hej! Ville bara kolla om du uppdaterar när du är hemma i Sveariket och hälsar på? Vore kul att veta hur det känns och hur du har det där =)//Ia

2010-12-06 @ 08:29:19
Postat av: Getingen

Kan bara halla med ovanstaende, bikinin var grym! Jag forstar att du kopte den :) Sjukt att det ar exakt 2 veckor tills du aker hem och jag drar nasta vecka waaa! Jag vill verkligen se den filmen ni sag, ska kolla om den kommit hit til Melb. Ha ha Volchock den gamla liraren har hittat till duken, ohh han var ratt sexig i OC kom jag ihag!



Njut de sista dagarna i U.S. Tiden gar sa fort, tro mig :)

Love u! Puss o kram!

2010-12-06 @ 08:52:35
URL: http://emelieinaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0