Bye L.

Nu vill INGEN vara i närheten av Pernilla Karlsson!!! Har precis spenderat 1 hel timma, 60 min av uppdatering, som jag dessutom var nöjd med, helt i onödan! Varför? Jo, för att när jag publicerar inlägget har jag loggats ut och det enda som sparats är bilden. THANKS!!! Aldrig i livet att jag skriver om. Ahhhhh, kul att en hel roman just gick upp i rök!
Well, det var allt för mig, återkommer när jag fått ut tillräckligt med mycket aggressioner för att ens börja ett nytt inlägg!!

Goodbye L! Miss u already<3
Louises goodbye party!

Kommentarer
Postat av: Getingen

Neeeej! Jag hatar nar det hander, jag ballar ur da! Har hant for mig med, numera sparar jag texten hela tiden...ggaaaaaa tycker sa synd om dig!!! Fin bild ialla fall! Love u! Puss

2010-12-11 @ 08:29:37
URL: http://emelieinaustralia.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ditt förra inlägg är också borta. Det som hette "Big news, Ambassy news" eller ngt liknande. Surt!!!

2010-12-11 @ 09:51:30
Postat av: Valle

Ahhh, blir typ svettig när jag läser det!!! Finns inget värre och med tanke på hur snabbt du skriver på tangenterna så lär det ju varit typ 20 A4-sidor...



Nice att iaf få se ditt söta tryne på bild även om inte inlägget blev så långt!!!



Pöss

2010-12-11 @ 20:00:07
Postat av: alex

kan tänka mig att du ville bonka hövvet i tangenterna, bita dig själv i handen & skrika betydligt fulare ord än "röv"... typ!



EN VECKA! jag älskar de!!

2010-12-12 @ 23:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0