Ambassaden rules.

Ja, tror det eller ej redan dagen efter på tisdag morgon har jag en avi - lapp där jag ska hämta ut ett paket på posten!! Det kan väl inte vara visumet redan? Jodå, så sant så. Snabba puckar på ambassaden, på ett dygn gick det:) Fick dock lite panik, jag trodde nämligen att det där visumfotot man tog endast skulle vara till för ambassadens bruk. DET SITTER I MITT PASS!! Det hade jag ingen aning om, jag som ser helt efterbliven ut på min bild:) Men tycker ändå att det var lite häftigt måste jag erkänna, ser ungefär ut som passidan fast det står The united states of america längst upp, kul att ha det där som minne ändå, trots fotot!

Idag var jag hos tandläkaren för sista gången innan man åker, kan vara bra eftersom det inte går på försäkringen i USA. Allt såg bra ut och jag hade inga hål, lite stolt blir man allt haha! Det enda problemet är att visdomständerna kan börja komma där borta, men det enda som händer är nog bara att jag får ont:/ De hade dock inte börjar röra på sig än så får hoppas att de väntar på sin ankomst ett tag till!

Förutom jobb, blir det nog en liten rensning av byrån i mitt rum idag inför USA, målet är att det endast ska finnas kvar mycket viktiga saker, allt annat ska bort!!!

Idag är det bara 32 dagar kvar, helt sjukt vad tiden går:)

En fråga till er, är det någon som vet hur man får sidan shutterfly.com att funka på sin dator? Det är en sida där man kan lägga in bilder och sedan bjuda in andra för att visa dem och det är precis vad min värdmamma gjort, men det är bara min syster som kan öppna dem på sin jobbdator i sthlm:(
Vill så gärna se!!

Det blir mer och mer avsked nuförtiden, igår blev det avsked av vännen Nima som flyttar till Kuba i några månader, så vi ses nästa höst:( Usch, ta hand om dig vännen!!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha jag har redan alla mina 4 visdomständer som är på väg upp^^ de e inte så jobbit som alla säger, eller jag tycker inte de iallafall, ibland kan det vara jobbit i typ någon timme men sen går de över igen^^ ;P

2009-09-17 @ 18:04:26
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har haft samma problem med shutterfly! Så om du kommer på hur man gör, så säg väldigt gärna till! :P Min värdmamma ger mig hela tiden bilder därifrån o jag vill gärna själv använda sidan, då den ska vara väldig bra.

2009-09-18 @ 02:36:37
URL: http://ellijan.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Har ingen aning om hur länge det gällde faktiskt :/ Men dom sa att dom hade haft typ 10 aupairer inne bara den här veckan för att köpa väskor så dom går som smör i solsken. Va menar du med 158 cm? Höjden? :S Det är ju förtusan högre än vad jag är i sånna fall haha... Det är inte långt kvar tills vi åker nu! :)

2009-09-18 @ 14:14:18
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Gumman :) Herregud, jag fattar kappt att jag ar har, nar jag laste din blogg nu sa insag jag att jag ar redan framme och du ar hemma. Du har allt framfor dig! Jag vill verkligen att du ska vara har nu! Imrgon ska jag traffa Sara vilket ska bli sa himla roligt verkligen :) God morgon - jag hoppas du far en kanondag, sjalv ska jag ga och lagga mig nu :) Kram

2009-09-20 @ 06:30:31
URL: http://www.metrobloggen.se/annaharaldsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0