3 weeks.

Då var man hemma igen efter en super helg i Linköping, men bara för 3 veckor. Yes, jag sa 3 VECKOR, idag är det exakt 3 veckor tills jag sätter mig på planet till New York och sedan vidare till Los Angeles.
Jag är taggad till tusen!! Jag har en riktigt bra känsla att detta kommer bli bra. Det är ingen som vet hur sitt år kommer börja eller sluta, man kan bara hoppas på det bästa och vara stolt över det man gjort.
- Hur det än blir har jag en riktigt bra känsla som säger mig att detta kommer bli super!

Kl: 19.15 ikväll ska jag Skypa med Anna, som jag längtat! Ska bli så kul att få prata med henne och höra om allt. Även om vi mailar varje dag så blir det aldrig samma sak som att prata, så det blir kul!

Har läst igenom alla papper jag fick från Cultural Care förra veckan, bla schemat över skolan, vad man ska ta med sig, försäkringskortet och namnskylt till väskorna där det står skolans adress och där man ska skriva i värdfamiljens adress, rosa och fina är de:)
Man kommer ju inte bli rastlös på skolan det är en sak som är säker..haha! Lektioner dagarna långa, men det blir säkert jättekul:D

Nu måste man verkligen börja planera varje dag, detta blir sista jobbveckan tråkigt nog:( Varje dag har man någon man ska träffa, något ärrende att uträtta och något att planera..men bara kul saker!

Hur stort handbagage ska ni ha med er? Man måse nämligen ha plats med allt man behöver på NY-skolan ( Om väskan blir försenad ) Tror ni man får ha en kabinväska + datorväska?

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: isabelle

Ja du får du ha :)

2009-09-28 @ 17:58:22
URL: http://lindgrenisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0