Timmarna kvar i Sverige..

Jaha, då vet jag inte var jag ska börja. Det har varit en superbra helg med släkt, vänner och familj, Tack för det:)
Jag har varit förberedd på detta äventyret i flera år, eftersom det länge varit min dröm, men det är inte förrän idag jag verkligen insett att jag inte kommer hem på 1 år. Jag kommer inte kunna krypa upp i mammas famn på 1 år, eller förhoppningsvis bara 6 månader tills familjen hälsar på, men man kommer inte ha sin familj eller vänner nära längre..
Det är det som jag tycker är det enda jobbiga just nu, jag är så otroligt hemmakär, så idag slog det mig att jag åker inatt! Idag har jag lipat största delen av morgonen, men det kändes mycket bättre när jag visade det och mamma och pappa kom och pratade med mig, man ska verkligen inte dölja det.
De har så rätt som säger att detta är den absolut värsta dagen på hela detta äventyret..man vet inte hur något kommer bli, man inser samtidigt vad man gör och det är många tankar..

Det känns bra att ha gråtit ut och mer kommer det bli, men i morgon börjar äventyret jag väntat på i flera år och det kommer bli en berg o dalbana, men det är väl det som stärker en.
Nu blev inte detta så uppmuntrande, men jag är precis lika taggad som innan, bara med mer nervositet och ångest i bagaget!

Nu ska jag njuta av sista dagen med familjen och hoppas på att detta blir början på ett av de bästa åren i mitt liv!
Jag kommer uppdatera så mycket jag kan men när jag kommer till familjen kommer deras nuvarande au pair vara kvar och då blir det nog mycket att lära sig och lära känna, men jag uppdaterar så mycket jag kan:)

Mot New York..Det kommer bli grymt!!!

TACK alla underbara människor för att ni finns, vi ses snart igen, och hörs definitivt under året!!!
Love<3

Kommentarer
Postat av: Amira

Njuuuuut!!!

Har du med dig djungelvrål o gott&blandat!?? ;)

Hahaha, ska bli så sjukt roligt att läsa o följa ditt äventyr i LA! :D

2009-10-18 @ 14:55:22
Postat av: Josefine

Spännande! Lycka till! :D

2009-10-18 @ 14:58:57
Postat av: Sandra

Du kommer ha det underbart, önskar att jag kan komma iväg snart också .. :)

2009-10-18 @ 15:05:36
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Frida

Lycka till med allt nu pernilla! Jag grät nonstop på söndagen innan jag skulle åka men tänk vilket underbart år du kommer få. Nu när jag har kommit hit är jag så stolt över mig själv att jag vågade för jag har det verkligen underbart! :)

2009-10-18 @ 19:40:16
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

Lycka till nu :) det kommer gå så bra så. Du kommer inte ångra dig för 5 öre. Tiden här flyger förbi.

2009-10-18 @ 21:26:45
URL: http://juliasresa.blogg.se/
Postat av: pony

usa var bland de häftigaste ja upplevt iaf pp, ta dom med storm där borta på andra sidan ;)

känns ju rätt gött att slippa denna frasen nu:

- ses vi på kingen imon?

back in the days=) nu är de nya äventyr för både di och mig som väntar.

älskar dig pillis!

2009-10-18 @ 23:25:08
Postat av: klara

Pillis, du kommer få det hur underbart som helst.

kommer sakna dig här hemma!

Måste bara säga en sak pillis, när du är i NEW YORK, ta kort på höghusen åt mig hahaha ja älskar de, de vet du;D

2009-10-19 @ 12:04:41
URL: http://klaraartursson.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

hoppas du har det bra ädrborta :D

2009-10-19 @ 19:13:51
URL: http://http://anystaar.blogspot.com/
Postat av: Sara

lycka till nu! :D

2009-10-20 @ 00:15:04
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0