Pics for you!

Puhh, what a day!!
Kan börja med att säga att jag har nu frågat om lov, och jag får lägga ut bilder på familjen och nämna deras förnamn:) Så här kommer en introduktion, Värdmamma - Kristy, Värdpappa - Don, 3 åriga tjejen - Kayla och 6- åriga pojken Parker, där har ni familjen!!  
Dagen började med ännu en Halloween parad,denna gång på parkers skola, så kul att se flera 100 ungar utklädda till allt från Elvis, tvättkorg, flingpaket till doktor, funny!! Sen gick jag hem och skypade faktiskt med hela familjen för första gången..kände mig äntligen redo, och åhh va kul det var. Alla syskon plus systerns man och päronen + katten var där:D Tack familjen, ni är de roligaste och bästa som finns, kunde inte sluta le efter det där, även om jag bara ville hoppa genom camen och krama er!!!

Sen hämtade 2 tjejer upp mig, en tysk och en från österrike..haha! Vad ska man säga? Jag har verkligen tänkt att ge alla en chans här, även om jag redan märkte på NY skolan att man helst umgås med svenskar:)
Hursomhelst, de var väldigt gulliga och så där, men inte direkt min melodi kanske, de rökte, gillade att dricka, de hade gömt vodka och öl i sina garderober och den ena tjejen har varit tsm med en myyycket äldre gubbe här sedan 5 mån tillbaka, och gubben bor typ på en bakgård och luktar illa. Vi var förbi där idag, för hon skulle rasta hans hund.. Ja, ni kanske förstår lite, inte riktigt mina typer! Men de var snälla och så, så vi ska kanske äta middag ngn dag.."kanske". Vi gick iaf till grymmaste glasshaket..man fick ta en bägare, sen fick man gå runt och ta hur mycket olika mjukglassmaker man ville, pumpa, peanut-butter cream m.m. Sen fick man lägga i vad man ville t.e.x, mango, jordbuggar, godis, choklad, yoghurtcrisp....m.m. Sen vägde de bara allt, och billigt var det också! Mmm, det blir det fler gånger:)
Sen gick jag ner och la mig en sväng på stranden, somnade direkt och vaknade med nackspärr typ, men de va nice:) Fick en liten bränna ändå!!!
Sen var det jobb från 3-11, första kvällen själv med kidsen..föräldrarna gick sent, men det gick hyfsat..efter lite skrik så somnade dem iaf! ( Gav bara barnen fel mat, de var visst maten jag och värdmamman skulle äta, men men..inte lätt när hon gör 15 olika måltider..,ne nu ska jag inte skylla ifrån mig, ja har varit skit arg på mig själv idag för att jag gjorde det:( Men man lär sig av sina misstag, for sure )
jag ställde mig och diskade 15 kastruller, åt mat, sen unnade jag mig själv att testa olika glassmaker i frysen..hehe! Plus en påse med små kex fyllda med jordnötsmör..jag behövde verkligen det:D haha!

Idag kom Kayla springande till mig när hon och Kristy kom hem..med en bukett superfina blommor till mig, så himla gulligt av dem! De tyckte jag skulle ha dem på mitt rum:D

Här kommer lite blandade bilder från veckan:)


opps, fel håll, men här är blommorna!


Jag och Kayla på beachen!


Disneyland!!!




Halloween parad på Disneyland.


Om ni ser piren långt bort, med ett vitt hus på så ner ni Manhattan Beach,
där bor jag:)


Jag har alltid velat vara Obama!!!!


Där fick ni lite gott och blandat. Alltså jag har inte fattat att jag är så lyckligt lottad här eller vad man ska säga..för när jag säger min adress, säger alla, VA? Ahh, lucky you! Ja bara, eh, jo, det är bra typ! Men börjar inse att det är väldigt nice ställe att bo på, när man vet hur andra har det! hmm, det där kanske lät lite dumt, men men!!

Nu måååste jag sova, i mrogon blir det halloween trick or treating för hela slanten, ska nog sova ut, sen försöka springa en sväng på beachen ( utan skor, har inga joggingskor ) blev too much ice cream idag..hehe! Sen ska jag och Don övningsköra innan jag börjar jobba..så om jag inte uppdaterar på 1 vecka har jag förmodligen krashat bilen, mig och halva Manhattan Beach! 



 

Kommentarer
Postat av: mandy - au pair i Seattle

ah vad underbara bilder:D kul med halloween parad pa disneyland :)

2009-10-31 @ 19:29:11
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: Janna

Åå vilka söta ungar!! Känns som allting börjar falla på plats för dig...Tänker på dig min älskade vän!

2009-11-01 @ 13:39:59
Postat av: Julia

Hej !

Var med och tävla på min blogg om en väckarklocka med naturljud !!!

2009-11-01 @ 13:57:53
URL: http://zean.blogg.se/
Postat av: Maja.

Kul att hitta till din blogg. Har också varit au pair i USA, är här och hälsar på lite nu också. Verkar som att du trivs med din familj och där du hamnat. Hur länge har du varit där nu? I vilken delstat är du? Oj, många frågor från en främling nu:)

2009-11-01 @ 14:16:43
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Nu har jag hittat till din blogg. Riktigt roligt att läsa om hur du har det. Hoppas att din morgonångest försvinner i takt med att dagarna går.

Å glass kan man ju aldrig få för mycket av. Tur att det finns nåt som heter "joggingrunda" ;D

Ha det gott!

2009-11-01 @ 20:40:38
Postat av: loppan

Hej det är bara jag igen och skriver en liten rad.

jag blir avundjsuk på dig. Pillan det ser underbart bar ut hörru.



Ska bara säga att AIK tog SM GULD idag, jag var på matchen. det var lvet !!

Heja AIK !!!!

Ta hand om dig <3

2009-11-01 @ 21:18:13
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0