Good bye parties..

Ja, nu är det avskedfester för hela slanten..igår var en riktigt lyckad kväll, men massa mys och lekar!!! Kan inte fatta att jag åker ifrån dessa helt underbara människor. Kommer sakna er så otroligt mycket, glöm inte det <3
Tur att man kommer om 1 år igen:)

I dag blir det ännu ett avskedsparty för ett annat kompisgäng..tvekar inte på att det blir lika mysigt!!!  Allt tack vare underbara gäster så klart!!
I morgon ska jag försöka lägga upp bilder från festerna:)
Har knappt 1 minut över denna helgen, men i morgon ska det nog ändå bli en liten bilduppdatering!

Nu måste jag fortsätta göra min sysslor!
CRAZY, time flies..9 dagar kvar!!!!! 9 små dagar kvar i sverige på ett heeelt år.

Trevlig lördag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0