UNDERBAR heeelg!!


God morgon:)

Vilken JÄKLA helg det varit!!! Vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka alla helt UNDERBAR vänner. Vill bara krympa alla stoppa ner dem i resväskan och ha med dem heeela mitt år. Avstånd är absolut inga problem, äkta vänskap håller alltid!!
Tänkte bjuda på lite bilder från helgen:) Beskrivning finns över varje bild:


Några av tjejerna från första kvällen.

Tjejerna ( utan Malin som kom sent haha) andra kvällen.

Blommor av gårdagens brudar.

Tjejerna från igår:)

Här började tårarna...fick en helt underbar tavla med alla tjejerna och mig på bild..Den har en given plats i resväskan. Känns som ni kommer vara med mig hela året nu! TACK. Helt fantastisk var den!

Fick ett album av 4 tjejer från första kvällen, fullt med MASSA minnen från våra 3 år på gymnasiet. Jag lipar av både skratt & sorg varje gång jag kollar på det. Tjejer vilket jobb ni gjort, ni är underbara!!!!

Här är ett smakprov av en sida i albumet.

Fick en tavla av 2 danstjejer..Ahh, ni är så söta!!! TACK älsklingar <3

Några fler presenter från Malin och Julia..( Malin du är grym, TACK även om jag inte äter godis..haha! Glömmer dig ALDRIG kan jag lova:) )

Det här fick jag när jag var på avskedsmiddag hos tvillingarna jag brukar passa. Såå himla gulligt av dem!! TUSEN TACK!!



Detta var några av bilderna...Fick även pruttkudde, kort, toaborste m.m. hahaaha!!!
Det har varit en helt underbar helg som jag ALDRIG glömmer.. Ni är GRYMMA hela högen, kommer självklart inte glömma er, vi ses som vanligt om 1 år.! Alla är välkomna till L.A, precis när ni vill!!

Nu ska jag kolla på reprisen av IDOL :) Går ju inte att missa, såklart!
Nu går det mot sista veckan i sverige..Waa!!

TAAAACK!!!!!!!!
Love u girls <3

Kommentarer
Postat av: brunnen och plommis

vilka söta vänner du har! vi är många som kommer sakna dig ska du veta, inte minst jag och plommis...

2009-10-16 @ 13:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0