Mammoth.

Okej, detta blir ett KORT inlägg. Jag är helt död av någon anledning, kanske för jag jobbat hela dagen. Hursomhelst jag ska åka till Mammoth i morgon bitti som ligger 6 timmar härifrån, min värdfamilj har stuga där, typ fjällen:) Fick reda på det idag att vi ska åka i morgon och kommer hem lördagkväll, så då blir det bara till att packa ikväll. Ingen aning om vad jag ska ta med mig..har inga kläder till det där..Det är bara lite snö där nu och inte jättekallt och det är svårast att packa sådana där mellan kläder!
Får se hur det blir.
Det ska bli kul att komma dit, deras släkt är där så det blir 6 ungar, de är super gulliga allihopa så det blir kul, men jag har ändå lite ångest. Jag gillar inte riktigt att va med massa nya människor jag inte känner, jag blir helt enkelt väldigt blyg, dessutom blir det ju ingen fritid där uppe så de kommer bli intensivt, men förhoppningsvis kul det är ju Thanksgiving i helgen!!

Nu har familjen gäster så jag vill inte gå ner och fråga vad jag ska packa med mig..så det blir väl bara lite och hoppas på det bästa:)

Kommer inte ta med min dator TYVÄRR, vet inte ens om det finns internet där, men det får väl bli en datafri vecka..Usch, kommer kännas tomt!
Hör av mig igen på lördag om det inte blir dator innan!

Just nu saknar jag min familj VÄLDIGT mycket..fick bara en sån känsla ikväll..¨då jag bara vill sitta och krama mamma och känna att man kan vara precis sig själv! Jag kan vara väldigt mig själv i denna familjen vilket känns skönt, men sin riktiga familj är alltid sin riktiga och den saknar jag nu!

Hoppas på en bra vecka i Mammoth, kommer förmodligen dö efter denna veckan! Ska sova tsm med barnen, så jag har laddat med öronproppar!

Nu är det dags att börja packa..
TACK för kommentarerna! Älskar det <3

Jag har inte tid att maila alla och säga att jag åker iväg tyvärr, men familj och vänner om ni behöver nå mig så har jag med min svenska mobil:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, Mammoth är ett ställe jag vill till :)

2009-11-24 @ 10:30:14
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Janna*

Ha det underbart, längtar efter att fp läsa om hur du har haft det!!! Love

2009-11-24 @ 10:36:18
Postat av: Getingen

Ha en underbar resa och njut av nya upplevelser :) Love ya! P&K

2009-11-24 @ 14:43:03
Postat av: Lollo ♥

har alltid velat veta hur det är att fira thanksgiving :D

2009-11-24 @ 18:37:16
URL: http://ibarae.blogspot.com/
Postat av: loppan

Jag har varit dålig på att kommentera, men de är nog för att vi snakcar på andra håll. men tänkte lägga till en kommerntar idag och det är att jag tycker att det ALLTID är thanksgiving i usa? rätta mig om jag har fel men..



Pillan, hoppas du får det bra i dit du nu skulle<3

har en spännande sak att berätta, men gör de när vi har tid :)



ta hand om dig bara !

2009-11-24 @ 23:04:57
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0