Freeeeeeetime.

God morgon L.A - God kväll Sverige!

Igår var det sannerligen ingen happy dag. Skrev sörjemail till päronen och lipade en skvätt..men det får man! Ut med det bara.
Kunde inte sova igår av någon anledning och vaknade hela tiden av att jag var svettig, vilket fick mig att tro att jag skulle bli sjuk igen..men icke:)
Jobbade 7.30-8.45 i morse och nu är jag ledig tills 4.30 idag..WOHO! Glädje hopp på det tycker jag!
Idag är en bra dag..sitter nu och väntar på att få skypa med syrran, äntligen!! Blir så glad av att ha fritid, haha! Glad av att slippa ligga i sängen, slippa känna sig som en lortis..Idag ska jag ut på shoppingtur heeela dagen..Ut och släppa lös mina shoppingbegär.
Något som också gör mig glad är att mamma, pappa och min ena syster ska börja boka deras resa hit i mars..CAN`T WAIT!!!!!!!! Min kompis Lina kanske kommer hit i februari..Waaa, det gör mig överlycklig!

Nu ska jag ringa min kära syster på skype!
Kortaste inlägget någonsin, applåd till mig:)


Vill visa mamma, pappa, mormor, morfar, farmor...att idag är jag frisk och glad!!



Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

jätte fin bild :D

2009-11-30 @ 22:16:00
URL: http://ibarae.blogspot.com/
Postat av: brunnen

åh, vad så mysigt att skypa idag! det får vi göra om snart! du är så söt och jag saknar dig så förbannat mycket! tur att tiden går snabbt...



puss och kram

2009-11-30 @ 22:51:05
Postat av: Getingen

woooow vilken snygging :) och brun är du med. Skönt å se att du ser pigg och kry ut! Shoppingrunda...det låter toppen det, shoppa ordentligt nu! Det är du verkligen värd! P&K

2009-11-30 @ 23:39:48
Postat av: Anonym

MERA BILDER - KLAPP, KLAPP, KLAPP.. MERA BILDER - KLAPP, KLAPP, KLAPP !!



wOOOOHO, PILLAN.



Nu ska jag gå till sanna o fixar naglarna.



ta hand om dig !

2009-12-01 @ 08:34:33
Postat av: Loppan



det var jag som skrev :)



Lina !

2009-12-01 @ 08:35:02
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/
Postat av: Janna

åå vill ha mer bilder blir lycklig av att se dig :)

Jag vill med komma till dig nu, vill skypa med dig nu med!! Du har återigen förgyllt min dag med ditt blogg inlägg:) förtsätt njut av dagen! pusselipusss

2009-12-01 @ 12:11:19
Postat av: lina

Kan du inte lägga upp bilder på ditt rum??

2009-12-01 @ 18:29:31
Postat av: Caroline och Arne Pehrs

Hej gumman



Kul att du verkar trivas,,,,,,vi saknar dej i Habo

Stor kram!!

2009-12-01 @ 21:56:43
Postat av: aleex

har mamma & pappa skrivit? haha.

du är så fin, å jag blir så lycklig när jag ser bilder på dig!!!!! du är en riktig fräschy one! nu när jag typ glömt hur du ser ut ;) noot!



unna dig mycket kläder nu, du är värd det!!!! men ta av dig ditt halsband du har på bilden, hahaha! love you

2009-12-02 @ 14:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0