2 inlägg.

Inte dåligt med 2 inlägg på en dag..men vad gör man när man bara ligger rakt upp och ner. Tänkte först meddela att det snöar här idag, lite mysigt även om jag inte saknat det! Familjen är och kollar på tomten eller nåt.
Jag roar mig med att titta på dansklipp på youtube:) Måste dela med mig av detta, så sjukt kul!

Har ni sett när Ellen DeGeneres dansar med dansarna från So you think you can dance??
Jag såg när det visades i Sverige men hade glömt hur kul det var:)
Hon är ju riktigt begåvad..riktigt kul att hon kör gärnet, man ser dock på hennes mun hur hon koncentrerar sig till max:)

Nu är jag helt död och ska nog sova snart, kl är 7.15 här.




Kommentarer
Postat av: Janna

gumman!! åå de gör ont i hela mig, vill bara vara och pyssla om dig. Hallå jag fattar inte, funkar din mobil eller har du ditt svenska nummer??

du ska se att du kommer bli frisk nu, de känner jag på mig :) Bamse kram från janne bannan:)

2009-11-28 @ 11:16:05
Postat av: Sandra

haha hon är ju störtskön!

men hallåå? snö? vad händer? ska det inte va sol och värme i Californien nu? :P

2009-11-28 @ 23:17:22
Postat av: Sara

hon är ju så bra :D

2009-11-29 @ 11:30:25
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: aleex

hahaha, skkkiiitgrym ju. hahah! nästa lika bra som katta... tss på hiphip..

2009-12-02 @ 14:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0