1 advent.

Jag är där jag borde vara och jag lever!
Jag blev som tur var inte sjuk mer, men det räckte kan jag säga. Mår mycket bättre nu, är bara trött och lite svag!
Sjukt att jag inte var utanför dörren i Mammoth på hela tiden jag var där, enda gången var när jag gick ur bilen på vägen dit och ur bilen på vägen dit. Jag vet iaf hur sängarna och toaletterna ser ut..

Imorse skypade jag med mamma och pappa, vilket verkligen behövdes. Skönt att få lite energi från dem:) Nu har jag kommit in i en svacka tror jag..det började i Mammoth och fortsatte idag. En del av ångesten jag har grundar sig i att vi kommer åka till Mammoth minst 5 gånger till enligt almanackan, och jag trivs helt enkelt inte där. Nästa gång blir 28 december. God jul Pernilla! Detta kommer inte alls få mig att längta hem över jul..mardröm!

Jag ska verkligen inte klaga, man ska vara glad att man får uppleva, men just nu ser jag ingen glädje i det. Nu saknar jag bara alla där hemma väldigt mycket!!

Annars har jag bara jobbat 15-21 ikväll, var ensam med Kayla och hon var vääldigt dukitg faktiskt. Somnade dessutom på första försöket, 30 min före riktiga sovtiden!

Nu ska jag sova och hoppas på att morgondagen bjuder på något roligt. Förhoppningsvis att hela min familj och mina vänner står utanför dörren..om jag drömmer riktigt mycket kanske det händer.
Påtal om drömmar så drömde jag att jag och mamma bakade tårta inför vårt släktkalas och när Kayla skrek kl 7 imorse och jag vaknade upp var jag helt yrvaken och trodde jag var hemma..Om jag blev besviken?

Ta hand om er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Janna

Vännen du är frisk nu, nu kommer ångesten också snart försvinna. Jag började gråta typ när du svarade på mitt sms, kännes så skönt. DÅ känndes du inte så långt borta. Dagen idag kommer bli underbar!! njut! Pussslove

2009-11-30 @ 09:00:54
Postat av: Getingen

Härligt att läsa att du är frisk nu! :) skönt att vara hemma igen. Ta hand om dig! Love U! Puss

2009-11-30 @ 16:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0