American Prom!

Kul att så många ändå kan tänka sig att förlänga sitt år..trivs man och vill stanna är det klart man ska göra det:D
Just nu händer det inte alls mycket på au pair fronten, eftersom de flesta familjer inte börja leta förrän 2-3 mån innan så känns de inte så meningslöst nu..( vad ja har hört och läst iaf), men jag lovar jag uppdaterar om alla nyheter!!
Pratade faktiskt med en kompis i förrgår som varit au pair i 6 mån, och de e såå skönt att höra hur det verkligen är, både för och nackdelar, blir lätt att man bara hör en förfinad version, men shit va taggad jag är nu=)
Man kommer säkert ha ångest så de räcker efter studenten och då är det så gött att ha en plan, en riktigt rolig plan!

Igår, var det bal för mig, och då tänkte ja på hur det hade varit att gå på en riktigt amerikansk bal, ni vet som de har i the O.C och One three hill och liknande serier, de skiljer sig ändå en del..hehe! men jag hade världens bästa kväll igår, bal som bal:)



Det är någon av er som lagt till mig på msn och facebook, så om någon mer vill prata där så är ni välkomna:)
[email protected]
Gå in på CC sida på FB så hittar ni mig där på ngt inlägg=) Pernilla Karlsson!

Just det en fråga ja tänkt på. Någon som vet hur de matchar? Jobbar de med några under en viss period och sen tar de nya eller letar de alltid till alla, med hjälp av ngt system eller nåt?

Ha de bra!
Pernilla <3


 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Okej, va kul att dina kompisar vill komma och resa med dej. Man vill ju gärna ha någon att se allting med istället för att säga "Åh, kolla där" till sej själv hehe. Ja det känns som att hemlängtan kan vara ganska stor då..Svårt att bestämma sej asså :p Jag har kontakt med familjen, men jag vet inte om den är bra hehe. Nämen vi mejlar varann eller skickar mejl på facebook lite då och då. Jag antar att det blir intensivare dom sista veckorna, iaf från min sida :) När var det du ville åka? Kram

2009-05-29 @ 17:03:25
URL: http://lundquisthanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Glömde skriva vilken fin balklänning du hade!! :)

2009-05-29 @ 17:07:00
URL: http://lundquisthanna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken bild syrran! Du ser ut som en riktig Hollywood kändis. Du är så himla snygg i klänningen : )) vilken bild!!

2009-05-30 @ 18:30:32
Postat av: Emma

Hej :)

Ja jag går också sista året. Är så skönt. Studenten om 13 dagar och balen om 11. Ser jag fram emot. Ska bli så skönt. Okej bra då lägger jag till dig. :)

2009-05-31 @ 10:44:29
URL: http://emmagredenius.blogg.se/
Postat av: Amira

Åh, synd och jobbigt att det går segt med matchningen!!, och jag börjar bli jävligt otålig jag med!!!! Har väntat i över tre veckor, fast när det gäller dig är det inget att jämföra med!!

Hoppas det går bra nu!!

2009-05-31 @ 16:38:10
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: Lollo♥

har faktiskt funderat på om vi får gå på någon sådan bal? fast de har nog inte sådana på universitetet kanske :P hade varit kul att gå :P Men gud vad vacker du var på balen! :D letar upp dig på FB och addar dig på msn när mitt funkar igen :P

2009-06-01 @ 21:06:44
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0