Mejl till Cultural Care

God kväll :)

Hoppas alla har en härlig ledighet!
Tänkte bara säga att jag mejlade Cultural Care idag, kunde inte hålla mig :) Även om det känns mycket bättre nu när ni kommenterat och sagt att det kan ta så lång tid när man har önskemål, de känns bra! Tack :) Fast när man läser om alla som har fått familjer eller får matchningar hit och dit, så blir man lite otålig..hehe! Mejlen går på högvarv iaf, eller va säger ni? haha! Den öppnas många gånger nuförtiden :)

Förutom att jag frågade CC lite om hur det gick med matchningen, frågade jag även om de lägger upp mitt fotokollage på My Profile på hemsidan, som någon kommenterat ! Hoppas det, så kan jag lägga upp det sen för er som ville :)

Hoppas alla får en underbar helg:)

Pernilla <3



Santa Monica by night :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

oh hoppas du får svar snart så du får din oro lite stillad ^^

2009-05-02 @ 13:35:28
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja, jag hoppas att jag kommer att trivas, men det blir säkert bra! Ja, vi kanske ses =)

2009-05-03 @ 21:41:53
URL: http://tessiusa.blogg.se/
Postat av: Tilly - aupair i Kalifornien.

Svar: Jag tar hand om två flickor som är 12 år, och den yngsta fyller snart 10 år.

Det är nog hugget som stucket, jag kan vara avundsjuk på de som tar hand om yngre barn för dom har rutiner, samma schema varje vecka och i princip alltid ledigt hela helgerna. Samtidigt som jag inte vill byta bort mina lediga timmar mitt på dagarna då jag kan träna, gå och shoppa i nästintill tomma köpcenter, sola, bada osv.

Viktigast är att det "klickar" med barnen.

2009-05-04 @ 09:45:45
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0