god bless IKEA..

hahaha!! Skrattade så när jag läste några av era drömmar:) Vi är alla lika konstiga..haha! Tänk att tankarna kan kretsa så otroligt mycket runt en grej..
Just nu, är det mycket tankar jag delar med mig av, men när allt är över, efter studenten ska jag ta tag i alla papper som behöver skickas in och en del annat, då blir det nog lite annat skrivande här:)

Nu går det lite trögt med matchningen igen, men så länge de letar i CA den här gången så är jag nöjd:) Jag blir iaf super taggad när jag hör en del av era berättelser om att ni ska till CA och andra delar också för den delen..då känns det inte omöjligt längre:) Så, tack!!

Idag pratade jag och mamma om vad man kommer sakna mest från sverige, syftar på maten..haha! Jag ääälskar avocado och keso, med wasa fiber plus knäckebröd..hehe! Så mamma sa att hon skulle skicka knäckebröd till mig med jämna mellanrum:) Känns tryggt..haha! Fast tänk allt annat, typ mammas flygande jakob...om jag börjar sakna vanlig potatis då har det gått för långt..haha! För det är jag inget jätte fan av, men tror det kommer bli att man saknar saker man aldrig trodde man skulle längta efter..Återstå att se:)
God bless IKEA, eller va säger ni??
Å andra sidan, man bor ju i sverige 98% av livet typ, då kan man nog vara utan sina favoriter ett tag!
Eller va tror ni?

Ha de bra!
XOXO
Pernilla <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Det tog mig ungefär 2 månader tror jag, lite mer kanske. Jag var ju ute i god tid och de flesta familjer börjar ju inte leta innan 4 månader innan eller något sånt. Hur länge har du varit ute nu?

2009-05-25 @ 22:09:43
URL: http://emmagredenius.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vet inte om jag fick iväg förra kommentaren så jag skriver igen :)



Jag låg ute ungefär 2 månader innan jag blev matchad med min familj. Samma dag som jag skulle säga ja till en familj i colorado fick jag denna. Himla tur.



Hur länge har du legat ute? De flesta familjerna börjar ju inte leta innan typ 3 månader innan de behöver någon ny. När vill du åka?

2009-05-25 @ 22:13:06
URL: http://emmagredenius.blogg.se/
Postat av: mandy

när jag bodde i England saknade jag mjölkchoklad och polly. men de sålde mjölchoklad på ikea, o sen började de sälja polly:) de säljer de mesta förutom messmör och lösgodis där :)

2009-05-26 @ 09:39:06
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: Lollo♥

Ja jag kommer med verkligen sakna massa mat här hemma. Men ska föröska lära mig så mycket avm in mama och moster som möjligt så kanske man inte behöver sakna lika mycket :P

Verkligen bra att Ikea är så stort, tänk att svenskt godis! Det hoppas jag de har på Ikea utomdlands i alla fall xD

2009-05-26 @ 17:01:05
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: cassandra

Om man får välja att vara utan alla Sveriges godsaker i ett år och åka till USA istället så gör man nog det! haha det kommer jag göra i allafall!

Maten finns ju kvar när mankommer hem ju ;) haha ha det så bra!

2009-05-26 @ 17:56:02
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja men 20 mars då har du ju inte legat ute så länge än. Ingen panik inte :) Det kommer nog ett mail snart. Man blir lika nervös varje gång ett sånt mail kommer. Känns så sjukt men samtidigt roligt på något sätt. Då vet man att det blir av.



Går du sista året på gymnasiet nu? Har du fb föresten?

2009-05-27 @ 12:33:15
URL: http://emmagredenius.blogg.se/
Postat av: Lollo♥

sv: ja jag får nog göra det, jag är galen i sådana körsbär man kan köpa som lösgodis, HAHA :P

Men man kanske hittar nya favoriter när man är i USA.

Jag har alltid undrat om de har fler ben&jerry's smaker i USA eftersom det kommer därifrån :o

Har du ätit ben&jerry's glass innan?

2009-05-27 @ 12:45:20
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0