2 years in the U.S?

Ja, det är frågan? Ni som har Jönköpingsposten kunde förmodligen läsa en artikel idag om en tjej som kommit hem från USA, här kan ni se den:


Hon skulle vara au pair i USA ett år i Philadelphia, men när hon var färdig kände hon sig inte redo att åka hem, men hon behvde aldrig fårga familjen om att stanna för de hann fråga henne om hon vlle förlänga ett år, vilket hon ville:) Tänk om man kunde trivas så bra, va underbart det hade varit,fast hon skrev att det var väldigt svårt i början att komma in i familjen och så, men sen blev det bättre och det stämmer nog verkligen! Coolt att hon stannade så länge iaf, bra match kan man säga:)
Även om ja skulle trivas tror ja inte jag skulle förlänga iaf, jag är nog för hemmakär..hehe! Men de kan man aldrig säga nu. Va säger ni?

Idag är en dag då jag längtar såå til USA, till allting, ta hand om barnen, träffa nytt folk ( även om jag gärna hade tagit med alla underbara vänner till staterna), kunna flytande engelska och resa mm...Åh, ja längtar!
Fast det är faktiskt bara 3 mån om det blir som ja tänkt mig, de kan jag nog vänta om ja väntat 5 år minst;)

Kram på er!
Pernilla <3

Kommentarer
Postat av: cassandra

Åh om jag skulle trivas så bra i min familj och om de skulle fråga om jag ville förlänga och att de ville det då skulle jag nog göra det om jag trivdes så himla bra! ;) hahah vi får se sen när det verkligen händer ;)



3 månader är inte så långt! ;) vad roligt!

2009-05-27 @ 16:03:29
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: mandy

ja lite... men jag har inte riktigt fattat det än:p

2009-05-27 @ 17:00:48
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: maria

Jag skulle kunna tänka mig att förlänga om man verkligen trivdes.. men sen pluggar jag på högskola så får egentligen bara ta ledig ett år... suck., dilemma!

2009-05-27 @ 17:02:12
Postat av: Lollo

wow. Jag har med funderat på det där om jag kommer förlänga mitt år om jag blir tillfrågad.. just nu känns det inte som det för jag har lite planer med min ett år yngre kusin. Men man vet ju inte hur man känner då. Hade ju varit roligt att komma till en sådan familj så man stanna ^^

2009-05-27 @ 20:00:50
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ellerhur, jag blev jätte rädd först när jag läste "vadå vill inte :| !!?!" HAHA Jag hoppas verkligen att de är sånna i verkligheten :)

2009-05-27 @ 20:16:42
Postat av: Mimmi

Från mig haha :D

2009-05-27 @ 20:17:04
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0