Gym?

Nu känns det väldigt bra måste ja säga..tack vare er:) SI verkar väldigt bra enligt er..och nu har jag slutat vänta på match från CC..vem vet, de kanske kommer när man minst anar det..men under tiden ska jag gå med i SI..Så i morgon ska jag skynda mig hem på min rast och ringa lite samtal till SI och kanske CC! Nu är jag taggad!!
JAG VILL ÅKA I DAG!!! Har legat på beachen med en polare idag och snackat USA länge, eftersom båda vi varit där innan..åh, galet vad jag vill dit:)

Till en annan sak...Ja skulle aldrig nämnt videon i går..haha! Nej, jag vill inte lägga ut videon, så kul ska vi definitvt inte ha:D Sorry..men ja kan lova att jag lägger upp den någon gång, när jag lyckats smälta allt lite:) Just nu kan jag knappt se den själv!! Hahah..Om ett tag finns den här..men inte just nu:)

Hänger på Amiras linje att vi inte vill bli några fat ass,rulla hem och tvingas beställa extra utrymme på planet hem från USA. Nej, det går jag inte med på..Ska vi öppna ett gym? Så öppnar alla ett i sin egen stad..där vi säljer svensk mat också...
Ne, men seriöst, vi är där för ett år, klart vi måste uppleva en annan kultur och inte tänka så mycket...
Motionera och bra mat (om det finns)..Sen klarar vi oss:) We can do this!!

Nu ska jag ladda upp videon på min profil!
Lycka till allihop:)
Pernilla <3

Kommentarer
Postat av: Amira

Klart vi kan göra det!!!

Visst, jag tror ändå att jag kanske kommer gå upp något kilo, fast helst inte!

Och vore det inte en frym idé med ett eget gym?? :D

Mailade med Si och så kommer väl de att höra av sig imorn antar jag! :P

Jag har "nästan" räknat bort CC, eller är inte lika excited anymore över att få en match, fast jo det är jag allt!

Men nu får vi hoppas att SI kanske kan göra något åt det;)

Och dessutom såg jag att de hade måååånga familjer i californien, och det är ju PERFA för dig;)

2009-06-28 @ 19:31:39
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: Malin

aha nu hann jag läsa lite mer.. :) men kom ihåg: när man får en bra match är det sååå värt det! att du får vänta lite kanske bara beror på att många vill till CA. Men ta den organisation som känns bäst :)

2009-06-29 @ 07:26:59
URL: http://aupairiusa.blogg.se/
Postat av: vesna

hoppas allt e bra med dig =)

2009-07-22 @ 20:38:16
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: sandra

ta en titt här fråga alltid nått om du har funderingar! lycka till!

2009-07-22 @ 21:23:26
URL: http://dreamamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0