skrivkramp..

God natt..eller va ska man säga?!
Tack till och börja med för kommentarer om videon och andra också såklart:) Lyckades av någon anledning mecka med videon så jag kunde ladda upp den..så nu var den klar:) Ringde SI idag efter att fått ett super bra mejl..och vi bestämde att jag skulle göra ansökan så fort som möjligt så skulle hon även boka om mig på en intervju så fort som möjligt..Så idag efter jobbet bestämde jag mig för att göra klart hela ansökan ( den görs online) om det så skulle ske inatt..och ja se där, kl är nu 01:17 och här sitter jag och försöker hålla mig vaken med solroskärnor typ..haha! Innan iaf;)
Jag har iaf gjort klart så mycket som det gick att göra av ansökan och nu ska kontoret kolla igenom, sen höra av sig och efter det ska jag fylla i det sista som är alla barntimmar och sånt.
Can´t believe I´m doing this..seriöst, men nu jäklar ska jag ha en match, CC eller SI nu kvittar det nog!!

Ska nog inte dra ut på det här mer för jag börjar bli trött..I morgon trots det underbara vädret ska jag åka runt till några referenser och be dem skriva om till de nya papprena som skiljer sig något. Sen blir det jobb till 21.30. (jobbar på ICA för er som inte vet). Måste ha klart hela ansökan innan fredag..Det är mitt mål, och så får det bli:)
Fast nej nu kom ja på att intervjun kommer dröja...Just det, men vem vet jag kanske kan få en intervju jättefort:)

Sjukt ändå, jag har gjort en hel ansökan på en kväll, okej att jag kunde kolla lite på den gamla men ändå. Jag satt ett helt jullov med ansökan och collage när jag skulle skicka till CC..Men jag håller med mamma: Man har aldrig gjort något i onödan, man lär sig alltid något. Det är ju sant..haha!

Ne..sov dags!
Kram på er alla!
Pernilla <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker synd om dig som behöver göra så mycket för att få en match. JAg tycker faktiskt det är lite konstigt att dom inte kan hitta en enda familj till dig. Någon borde ju finnas. Ja hoppas det löser sig nu i alla fall. Lycka till.

2009-06-30 @ 09:08:15
URL: http://emmagredenius.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Jag ska också åka som au pair med CC. Jag har varit i matchningsprocessen sedan i mars och jag har blivit matchad med en familj. Det går väldigt trögt för mig också, och mitt preliminärdatum var igår!

2009-06-30 @ 10:54:46
URL: http://myaupairdream.blogg.se/
Postat av: Emma

Lycka till med allt =)

2009-06-30 @ 16:33:10
URL: http://emmahellstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej! Jag är också en blivande au pair som kollar runt på bloggar och hamnade visst här, läste lite nyfiket om hur trögt det går i matchningen med CC...att du nu provat att gå över till SI tycker jag va smart! Jag åker med dom och allt går väldigt snabbt och smidigt, där kontakar ju familjerna själva dig. Jag blev godkänd för två veckor sedan och blev då öppen för familjerna och igår matchade jag med en familj, så där går det väldigt snabbt för de flesta :)men som sagt, har man speciella önskemål som du verkar ha så kan det ju gå lite trögare tyvärr.



Adda gärna msn om du vill snacka mer!

[email protected]

2009-06-30 @ 23:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0