2 days. 2 months.1 months.

Härligt att ni håller med om hur modiga vi är :) Jag har länge tagit allt som en självklarhet,  men sen kom det upp för mig att det är verkligen inte alla som tar steget ut i vida världen på det sättet, så heja oss!! haha!

Idag är det en speciell dag, enligt min lilla livsplanering..
Exakt 2 dagar kvar till STUDENTEN..Jaaa!!
Exakt 2 mån kvar tills jag kan vara i USA, om allt går som planerat...hallå, 8 veckor, det är ingenting..
Exakt 1 mån sedan jag mejlade med min senaste familj.


Väldigt viktiga milstolpar i Pernillas lilla liv just nu:) Man blir ett litet datum freak..Jaha, hur lång tid har det gått nu då..ahh, bara 2 veckor, 3 dagar och 16 timmar sen senaste matchningen..haha! Okej, kanske att överdriva men nästan...
Tiden går så otroligt fort, kan nog dela gamlingarnas åsikter om att tiden går så fort, det är ju sant!! Ja har redan åldersnoja över hur mycket jag vill hinna med i livet, hur ska de här sluta..haha! USA är nog en bra början hoppas ja!

Ne, nu måste ja ta en liten powernap innan det väntas studentfest!!! Yihaaa:)
Nästa vecka ska ja ta tag i alla papper som behövs skickas..blir nog även ett samtal till CC!

XOXO
Pernilla<3


Kommentarer
Postat av: Lollo♥

ahahah, vet till och med timmarna ;P men antar att det är något man kommer komma ihåg ;D

ha så roligt med allt vad stdenten innebär ;P

2009-06-10 @ 20:40:34
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: Frida

Jaaaaaa! :) Dom bor i Alameda, 20 min utanför San Fransisco. Dom verkar verkligen jättebra. Mamman är hur gullig som helst.Vi har mailat en massa men nu ska hon ringa mig vilken minut som helst och jag döööör snart av nervositet :S Det enda jag tvekar på är att dom har 4 barn, en nybliven tonåringstjej och 3 typ busiga killar vad jag fattat och om jag klarar av det ett helt år. Hade ju tänkt mig lite yngre barn ;) Grattis till studenten! Vi kanske syns imon i våra snygga Anita-klänningar! :)

2009-06-11 @ 21:22:38
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0