You have a match!

Kom precis ner till stuga i Falkenberg igen och öppnade min mejl. 2 mejl från Cultural Care, med you have a match mejl(2 likdana dock) Blev helt galen och hoppade upp och ner i soffan medan jag öppnade..
Åh, va kul familjen bor i Maryland med Washington som närmaste stad. Började typ lipa....
Hela den här veckan har jag bara velat skita i allt för varje dag frågar minst 5 personer, när ska du åka? har du fått familj? och jag har aldrig något svar...

Visst jag ska vara jätteglad att jag ens får matchningar, och det är jag väl, men jag har sagt att jag inte är intresserad av matchningar utanför Kalfornien..Kan tycka att jag kan verka kräsen, kanske oförskämd..men jag blir bara så besviken varje gång på något sätt,  hoppas ni förstår.
Finns det inte någon i heeela CA??

Skrev ett mejl om mig själv, till en LCC grupp på Facebook för ett tag sedan, där jag fick svar av en som undrade om hon skulle tipsa mig i hennes delstat " Maryland" , men jag förklarade som det var att jag ville till CA, men hon skulle ändå skicka vidare till några LCC hon kände. Kanske beror det på det??

I morgon ringer jag till CC och förklarar saken, Tack , men nej tack blir svaret!!
Ge familjerna till de som kan tänka sig hela USA istället, det förtjänar de.

Har även gått med i greataupair, fick ett mejl idag från en familj i England, måste nog ändra status till USA..haha!

Ne, nu skiter jag i det här..Har jag inte fått ngt inom 2 veckor måste jag nog börja tänka om..Fortsätta på ICA lockar INTE!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

amen vad håller dem på med !?! man börjar ju undra! Jag fattar inte hur folk som inte önskar CA får matchningar där stup i kvarten och du som endast har det önskemålet inte får någon! Men jag tror det släpper snart, jag hoppas verkligen det för din skull :)

2009-07-26 @ 19:37:31
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hej! Jag ska också åka som au pair med CC, har dock inte kunnat börja matcha än då jag inte har uppkörning förän om några veckor. Har du fått många matchningar runt DC? Det är nämligen där jag vill hamna :P Hoppas du hittar en familj snart!

Ha det bra

2009-07-26 @ 20:58:58
URL: http://foomas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vart hittar du LCC-grupperna på Facebook? :) Jag vill också få kontakt med dem!

2009-07-27 @ 10:48:10
URL: http://myaupairdream.blogg.se/
Postat av: Frida

florida familjerna är några kontakter som min kompis amanda(som jag ska åka med, eller vill kanske man ska säga) har genom sin morbror eller något liknande. Han hade pratat med minst 5 familjer som absolut skulle vara intresserade att ta emot oss som deras aupairer och då skulle vi få bo i samma område. Tydligen så är florida en kopia av Kalifornien, bara det att Seth och company inte spelat in en serie där ;) Jag känner precis som du! Så länge som jag har haft denna drömmen att åka som aupair till usa, nu känns det knappt kul längre bara för det verkligen inte har gått som jag trodde med CC osv. vad ska vi ta oss till? Hur var det? Du är godkänd hos SI nu va? :)

2009-07-27 @ 12:25:16
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: cassandra

Åh nej vad tråkigt! du får inte ge upp du komemr säkert hitta en familj! Lägg inte ner drömmen för att det går trögt! kom igen det kommer skert en snart! jag håller verkligen tummarna för att du ska matcha med en familj snart och i Californien dessutom! :)du kanske kan byta organisation eller något, men ge inte upp! ha det så bra! :D

2009-07-27 @ 12:25:39
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad tråkigt! Men precis som Cassandra så tycker jag absolut inte att du ska ge upp. Har du haft intervju med SI också? Var det många och svåra frågor? Jag har intervju imorgon och är jättenervös för att jag inte ska "klara" det. o.o Lycka till med allt! Hoppas du hittar din familj snart. :)

2009-07-27 @ 16:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0