23:26

TACK FÖR ERA KOMMENTARER!!
Utan er vet jag inte hur det här hade gått, är så glad för ert stöd:)
Kan börja med att säga att, CA som ni vet är min stora dröm, men familjen är minst lika viktig för mig. Jag kommer aldrig tacka ja till en familj som inte känns helt bra bara för att de bor i CA. För familjen kommer va det som spelar roll i slutet, det är jag säker på! Däremot tror jag det finns bra familjer i CA, därför kommer jag fortsätta ha is i magen..
Jag älskar Kalifornien <3

Har umgåtts med min gravida syster några dagar nu och att se hennes annars så platta mage forma en liten bulle är såå kul, men samtidigt får jag panik över att barnet ska hinna bli för stort innan jag kommer hem:(
Så please, ge mig en match soon!!!

Packning:
Har hittat en väska jag skulle vilja ha som handbagage..Vet någon om det är någon viss storlek på handbagaget?
Det är väl max 5-6 kilo iaf, men utseendet? Någon som vet?=)
Vad ska ni andra ha?

Nu ska jag nog försöka lägga upp min video på SI:s sida också, samma som jag har hos CC. Kan nog vara bra:)

Förresten idag på tåget hem satt jag bredvid en mamma med hennes dotter Sophie och antingen var de amerikaner eller britter, hon pratade mycket bebisspråk så va svårt att höra men troligtvis amerikan. Så söt, och ja älskar språket:) Tänk att man kommer prata så där med sina värdbarn:D Var sugen på att fråga om de visste någon som behövde en au pair..haha! Snart blir man desperat :)

Kommentarer
Postat av: maria

jag håller fortfarande tummarna för dig att allt ska gå bra o att du får en toppen familj i CA :)

Handbaget har ett visst mått, men kan de i inte utantill.. jag kollade upp de på flyget jag ska åka med till USA. o där e det också max 8 kg.. men som sagt, måtten kan jag inte nu...

2009-07-22 @ 00:49:41
URL: http://miio.devote.se
Postat av: Elin

Hej!

Såg att du hade kommenterat i min blogg.

Jag åker hem igen den 19e augusti, snart snart! längtar som en tok faktiskt! Jag tar hand om två barn, 2 och 1 år är dom.



Hoppas du hittar en familj i CA, för det är verkligen underbart här. Men som du säger familjen spelar ju störst roll. Du ska ju trots allt bo där i 1 år. Lycka till!



2009-07-22 @ 07:53:20
URL: http://elinkallmen.blogg.se/
Postat av: maria

JA, hoppas inte väskan din är slut, när du vet måtten.. Börjar bli riktigt taggad för min avresa nu.. men allt det jobbiga kommer ju också.. Lämna alla, ta avsked liksom.. usch usch.. men vilken upplevelse :D

2009-07-22 @ 14:16:44
URL: http://miio.devote.se
Postat av: Cecilia

Jag tror väl att de måste gå in i det lilla utrymmet som finns ovanför sätena. Inte så bra om väskan inte får plats där fast samtidigt borde ju väsktillverkare ha koll på sådant... Men ajg vet inte faktiskt. Ring och kolla vetja!

Lycka till!

2009-07-22 @ 18:42:47
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tack så jätte mycket verkligen!! (Väskan skrev jag om tidigare, haha..)

Jag hoppas verkligen att du får din familj i CA snart!!

Kram

2009-07-23 @ 01:26:37
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja jag har nog en fördel att jag är lite äldre men jag tror benhårt på att du får till en familj i CA snart... Har pratat med min i Sacramento och det kändes faktiskt riktigt bra.. blir nog ett ja där imorgon tror jag...



ang. väskan är det ett visst mått.. borde finnas på flybolagets hemsida.. tror jag.. eller fråga i väskaffären, de borde väl ha koll på standard... eller?

2009-07-23 @ 15:09:50
URL: http://jonhag.blogg.se/
Postat av: Lollo♥

har inte varit i närheten av en dator på länge så har missat en del. synd att inte chicago familjen bodde i CA, då hade det varit en match made in heaven ;)



Men hoppas det lyckas snart i alla fall :)

2009-07-23 @ 18:03:55
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: sofia

jag kommer tyvärr inte ihåg hur måtten ska vara, det är nått med liknande 204025 tror jag, och får väga 8 kilo. men jag vet inte:P jag ska oxå åka som au pair, 45 min utanför washington d.c. den 10 augusti:)



hoppas du får en familj snart:D

2009-07-25 @ 16:08:11
URL: http://sweetsofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0