Good news from CC

Ja, om ni läste ett av inläggen i veckan så skrev jag att Cultural Care hade ringt mig och idag märkte jag att de visst lämnat ett meddelande och ville att jag skulle ringa upp, vilket jag självklart gjorde:)
De började med att berömma min video, som de tydligen tyckte var väldigt bra, sa de i alla fall..haha! Och att hela min profil och allt var bra så det fanns inget att ändra på. Så nu var det upp till dem att hitta en bra familj åt mig sa hon:D Frågade även om jag ville öppna upp men de vill ja inte göra än. Av någon anledning visste hon att jag hade en blogg och hade så sett att jag även ansökt hos SI, men de hade jag ändå tänkt berätta när jag blivit godkänd:) Hon sa att det inte var något fel i det, att det är samma som när man söker jobb, att man kollar på olika ställen, hon förstod ju att jag bara ville ha en bra familj. Så de kändes skönt! De är så himla gulliga alltid! Så anledningen varför hon ringde var för att säga att de inte glömt bort mig att de fortfarande letar familj.. de kändes verkligen bra!! Ja förstår verkligen att det är många som åker just nu och att det är svårt att få familj, men jag hoppas!!

Ett stort lycka till, till min vän Malin som ska prata med sin blivande värdfamilj i morgon:) De kommer gå kanon!!

Idag köpte jag äntligen en ny dator, så det här inlägget blev premiär:) Så sjukt nöjd, måste jag säga!! Ett tips om ni ska köpa en ny!!

Tror det är den iaf:)

I morgon bitti måste jag åka till sjukhuset igen och kolla TBC testet, men inga utslag så långt ögat kan nå, kan ja lova!! Sen blir det jobb hela helgen lång, och ska försöka hinna med att packa också för på måndag blir det stockholm och BRITNEY SPEARS, och sedan windsurfa på Öland hela veckan...:):)

Någon mer som ska på Britney? ( Tack vare underbara Alexandra jag får gå på henne, TACK)
Ha en super helg!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Ja ska kolla in britney ;)

2009-07-10 @ 08:30:09
URL: http://emmahellstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh vad kul! Hoppas allt går bra. Jag ska också snart köpa en ny dator, för att ta med till USA, så jag blev jätteglad för tipset. Vilket märke är det du har köpt? :)

2009-07-10 @ 09:00:22
Postat av: Joanna

Hur länge har du varit i matchningsprocsessen? Jag kom precis dit, inte blivit matchad än. Hoppas på en inom kort :)

2009-07-10 @ 09:40:10
URL: http://joannis.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad glad jag blev nu, för din skull!! Nog allt är det märkligt att du inte fått en familj ännu :O Men som sagt jag tror verkligen att det är din tur nu! Jag kan verkligen hålla med dig att CC tjejerna är mycket trevliga och hjälpsamma :)



Ha så kul nu i Stockholm njut av Britneys show :D

2009-07-10 @ 10:22:24
URL: http://aamandaaupair.blogg.se/
Postat av: bitte

Har en laptop älskar den

2009-07-10 @ 11:25:26
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Anna

tänkte också fråga vilken dator du köpt? märke, och sånt ? :)

2009-07-11 @ 14:32:10
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! hoppas du får en bra familj snart, när det väl dyker upp en familj så går det ju fort! Jag ska till LA åker den 10e Augusti.



(P.s din klocka för LA går en timma fel.)



ha det bra!

/Hanna

2009-07-11 @ 16:00:29
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: Hanna

I KNOW! CRAZY!! Jag tror jag har allt under kontroll, ska kolla igenom packningen imorrn, så jag vet att jag har allt :) Tack så mkt! Ska följa din blogg i USA oxå, så jag får se hur det går med dina matchningar :D

2009-07-11 @ 20:08:24
URL: http://lundquisthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0