Svininfluensan?

Då var man uppe i bergen igen, det är väl för kul! Resan hit gick väldigt bra, 6 tim med barn i bilen låter värre än vad det är, de är väldigt duktiga i bilen måste jag säga=)
Jag drack 3 vattenflaskor på vägen upp för att verkligen vara på den säkra sidan..blåsan spricker nästan men hellre det än mammoth sjukan igen!
Och på tal om det..idag pratade vi om när jag var sjuk förra gången och det första den andra familjen som är här sa var: Hej Pernilla, så du vet så har vi en toalett här och en här, en där uppe...haha!
De sa idag att jag förmodligen hade SVININFLUENSAN förra gången när jag var här, för jag hade alla symptomer man kan ha typ..Yes, då har man vart ett svin också=) Då får man väl inte det igen iaf!
Era klenisar som går och vaccinerar er som dårar där hemma..

Som jag mår nu mådde jag INTE när jag kom hit förra gången, så jag hade förmodligen något på gång redan på vägen upp hit..det förstår jag nu. Det känns mycket bättre nu, but still..Mammoth kommer aldrig ligga mig varmt om hjärtat. Det är bara inte min grej och det enda jag kan tänka på är när jag får komma hem till Manhattan Beach igen!! Alla är jätte snälla och trevliga här det är absolut inte det..men alla måste väl inte gilla mammoth?

Haha, måste bara säga, det första alla barnen sa när de kom hit var. ( den andra familjens 4 barn ) :
- Var är Pernilla? Är hon sjuk? haha..nej jag är inte sjuk:)

Nu har jag mitt egna rum i 3 nätter, riktigt skönt sen byter jag med den andra barnvakten så hon får detta rummet och jag får sängen i hallen. Så nu gäller det att njuta av sin privacy!!

Imorgon fick jag sova ut för barnen är på skidskola, så börjar klockan 11, sen har jag ingen aning om vad som händer. Kanske kommer det en mega tornado så alla måste lämna mammoth och åka hem..jag vet inte!!

Ta hand om er därhemma och njut av ledigheten!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooo NO!! har du haft fluensan med knorr! då har du det avklarat :) hoppas du har det bra i Mammut sis! LOVE!!!

2009-12-28 @ 22:07:09
Postat av: Anonym

En ny dag, nya möjligheter.

Tänk att vi varje dag kan vakna upp till något som är så fräscht och fantastiskt som en dag där inget ännu hänt. På samma sätt som ett oskrivet blad behöver något som är villig att ta en penna och skriva så behöver varje dag ett engagemang. Du kan leva ditt liv och varje dag med ett syfte.



Today is a day full of possibilities!

2009-12-29 @ 20:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0