Måste ses..om och om igen.

Dagen började med jobb i 2 tim till kl 9.00 sen skypade jag med min vän Loppan i 2 timmar:) Tack för det loppi, verkligen kul!! Måste vi göra om snart:)
Blev däremot lite hemmakär efter det och blev lite halvdeppig även om jag inte har något att längta hem till förutom alla underbara vänner och familj då.
Åkte några ärenden sen styrde jag kosan mot South Bay gallerian, meningen var att ´jag skulle köpa julklappar till värdfamiljen, men istället kom jag hem med 1 par jeans och 1 linne till mig själv. Det är ju så svårt att köpa, speciellt till barnen de har ju allt...leksaker vill jag gärna inte ha mer att städa upp..haha!
På vägen hem stannade jag och köpte ett äpple som jag blev riktigt sugen på konstigt nog, satte mig på piren och käkade och sen hem:)

Väl hemma öppnade jag min mail, och jag har nog inte garvat så mycket på ritkigt länge. Tårarna sprutade av främst skratt men även p.g.a.. att jag saknar alla så. Detta måste ni se, min syster har gjort denna lilla julvideo av min familj:)
Vad säger man, God Jul & Gott Nytt År önskar Fam Karlsson:)!!!!

Höj volymen och njut! Vilka dance skills vi har ändå, haha!

http://elfyourself.jibjab.com/view/1zJ1J524QzD4f7ZQ

Det är förmodligen roligare för er som känner oss, men det är sjukt kul! Sprang ner med datorn och visade min värdmamma och barnen innan, var bara tvungen och de garvade som mig, haha!

Nu har jag precis varit ute på en springtur, möttes av flera gäng med tonårskillar som var ute och sprang och samtidigt gapade i kör..Here I Am.....Rock you like a hurricane..så jag hängde på dem och trallade med lite i melodin sist i ledet, sen frågade de mig om jag ville hålla i deras stretching denna gången. Eh, okej tänkte jag, varför inte? Stela som kylskåp var de när jag sa att de skulle gå ner i spagat..
Nej, det var inte sant, men jag mötte dem och de sjöng, resten kan ni glömma:)

Nu ska jag börja jobba och jobbar hela kvällen..Yihoo!

Hoppas er dag varit bra och att ni sussar sött.


Kommentarer
Postat av: Getingen

ha ha ha ha ha jag skrattar lika mycket varje gång :) jag gillar när morsan sitter uppe på höet och klappar takten. Vilka skills vi har Fam Karlsson! Visste inte att pappa kunde släppa loss så där ha ha. P&K

2009-12-10 @ 08:54:23
Postat av: Nilsson

Visst e JibJab filmen kul. HA HA HA HA HA

Jag o Emelie garvade så vi tappade andan igår kväll, vi gjorde några stycken. Hon skickade en till mig först, sen gick jag in och gjorde en egen. Jag lovar, vi kissade nästan i trosan så kul var det.

Jag sa till emelie: Skicka en film till Pillan, hon kommer garanterat gilla de.

HA HA HA HA

2009-12-10 @ 11:25:27
Postat av: Lollo ♥

HAHAHHA har sett sådana innan, hilarious XD

2009-12-10 @ 21:08:49
URL: http://ibarae.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0