God Jul <3

GOD JUL TILL ER ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det får bli ett litet kortis inlägg nu, för sen kanske jag inte har tid i dagarna. Idag har jag jobbat, jag och barnen var på biblioteket sen var vi och åt lite mexikansk mat:) Ute på en springrunda, sen hem började jag jobba igen!!
Jag har nog kommit in i en liten svacka..jag känner mig inte alls entusiastisk över jobbet och den närmsta veckan vill jag bara elda upp. Positivt va? haha! Jag känner bara att julen betyder inte så speciellt mycket i år, allt känns bara som vanliga dagar, imorgon är ju ingen speciell dag för de här..det enda vi ska göra är att gå till kyrkan och gå på en middag, men de gör de ju jämt, hehe! och jag ska jobba heela dagen. Det roligare är att jag ska skypa med familj och släkt imorgon bitti:) Ska bli riktigt mysigt, men även lite jobbigt för då kommer jag inse hur jag saknar julen hemma!

På juldagen blir ju den stora dagen här, med klappar och fest!! Kommer bli spännande att se om amerikanarnas jul är något att hänga i granen?! Återstår att se:)
På söndag åker vi till kära Mammoth och stannar där 1 vecka. Ångesten kommer krypandes.. Behöver jag säga hur mycket jag längtar tills nästa år???? 2010, yiihaaa!! Det bästa med att åka till Mammoth är att jag älskar att komma hem till Manhattan Beach efter:) Det är verkligen lycka!!

Nu skulle inte detta bli något deppigt inlägg, jag är glad att det är jul iaf och att jag har underbara vänner och en underbar familj som bryr sig och mår bra!! Det är väl det som spelar roll:)
Hoppas ni får en helt underbar julafton allihopa!! Sj kommer jag sova under hela er julafton i princip, haha! Lustigt det där!

Hälsa Kalle Anka o Co från mig att vi ses nästa år:)

Merry Christmas<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

God jul gumman! hoppas ni får det jätte mysigt! tycker allt du får boka den biljetten snart!:) massa kramar

2009-12-24 @ 10:03:57
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Postat av: Getingen!

God Jul Syrran! Hälsa Anna Anka och hoppas det blir en mysig jul i soliga LA :))) Miss and Kiss!

2009-12-24 @ 13:07:19
Postat av: loppan

Pernilla, en julafton utan att läsa din blogg är ingen jul .. kalle var som vanligt på tv det ända som skriljer julen är väl att den är vit i år tror jag !



GOD JUL på dig <3

2009-12-24 @ 20:57:33
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

God jul på dig Pernilla! Skönt att läsa att allt gått bra för dig! Det gillar vi! Kram Jonna

2009-12-25 @ 01:49:36
URL: http://jonhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0